گزارش زنده؛ ماشین‌سازی 0 - تراکتورسازی 1

گزارش زنده؛ ماشین‌سازی 0 - تراکتورسازی 1

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از کش و قوس های فراوان درباره برگزاری مسابقه ماشین سازی و تراکتورسازی در نهایت دو باشگاه بر سر برگزاری مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتور به توافق رسیدند. این بازی برای هردو تیم اهمیت ویژه ای دارد و قطعا جذابیت های ویژه ای را شاهد خواهیم بود.

هفته چهارم لیگ برتر، ساعت 18، ورزشگاه اختصاصی تراکتور، تماشاگر: حدود 5 هزار نفر داور: بیژن حیدری                     کمک ها: سعید قاسمی و یعقوب حجتی

اخطار:

ادینیو (12) از تراکتورسازی؛

ماشین سازی:

فرناندو مانوئل، ادسون، بهمن کامل، میرمهدی قریشی، حبیب گردانی، کاها، سامان نریمان جهان، آندرانیک تیموریان، سجاد رهبر، حامد پاکدل و سیدجلال رافخایی سرمربی: رسول خطیبی

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید اقایی، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، محمد نوری، سروش رفیعی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو سرمربی:امیر قلعه‌نویی

دقایق حساس:

دقیقه 12: لوسیانو ادینیو در موقعیت آفساید با دروازه بان ماشین سازی تک به تک شد، او در حالی که داور سوت زده بود، دروازه حریف را باز کرد. داور به سمت او آمد و در حالی که ادینیو معتقد بود صدای سوت را نشیده به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 16: ضربه ایستگاهی سعید آقایی از پشت محوطه جریمه به آرامی از کنار دروازه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال کرار جاسم از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر محمد ابراهیمی همراه شد اما مانوئل توپ را در اختیار گرفت و مانع باز شدن دروازه ماشین سازی شد.

حاشیه:

*بر خلاف همه دربی ها، در بازی ماشین سازی و تراکتورسازی خبر از کری خوانی نیست. *سکوهای ورزشگاه به صورت 50-50 بین دوتیم تقسیم شده است. این در حالی که قبلا اعلام شده بود سکوها 70-30 به سود ماشین سازی خواهد بود. * به دلایل امنیتی پشت یکی از دروازه ها هیچ هواداری اجازه استقرار پیدا نکرده است.

*رسول خطیبی توسط هواداران ماشین سازی به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

*قبل از شروع مسابقه رسول خطیبی و نیمکت نشینان تیم ماشین سازی به سمت امیر قلعه نویی و همکارانش رفتند و با آنها برخورد گرمی داشتند.

*آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ماشین سازی به همراه سامان نریمان جهان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تراکتورسازان رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

*تکل خشنی که محمد ابراهیمی در دقیقه 24 روی پای آندرانیک تیموریان زد، باعث ناراحتی کاپیتان ماشین سازی و ایجاد درگیری لفظی بین دو بازیکن شد.