مهاجم اسطوره ای منچستر یوناتد:

مهاجم اسطوره ای منچستر یوناتد:

وبسایت رسمی برنامه نود - اندی کول، مهاجم منچستر یونایتد در سال های نه چندان دور، از خرید پل پوگبا و بازگشت این ملی پوش فرانسوی به اولدترافورد بسیار خشنود است.

به گزارش وبسایت نود، اندی کول مهاجم اسبق منچستر یونایتد بابت حضور پل پوگبا در این باشگاه، ابراز خوشحالی کرد. به اعتقاد اندی کول، خرید جدید فرانسوی منچستر یونایتد از آن دسته بازیکنانی است که به درد این باشگاه می خورد. پل پوگبا که قبلاً در آکادمی باشگاه منچستر یونایتد به عنوان یک استعداد با آتیه شناخته می شد، پس از درخشش در یوونتوس و طی کش و قوس های فراوان، در نهایت با مبلغ 89 میلیون پوند به اولدترافورد برگشت. اندی کول درباره ملی پوش 23 ساله فرانسوی منچستر یونایتد به وبسایت رسمی این باشگاه می گوید:

او از این انرژی برخوردار است که در محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف حضور داشته باشد یعنی همان فقدانی که در تیم منچستر یونایتد به چشم می خورد. در فوتبال نوین امروز، کمتر بازیکنی وجود دارد که قادر به انجام این کار باشد اما او [پوگبا] به خوبی این کار را انجام می دهد. در سال های اخیر، کمبود یک بازیکن تمام عیار در خط هافبک یونایتد احساس می شد.

مهاجم اسبق منچستر یونایتد و عضو آن تیم رؤیایی شیاطین سرخ در سال 1999، درباره مبلغ خرید پل پوگبا می گوید:

در فوتبال امروز برای دستیابی به موفقیت، باید خرج کنید. فوتبال امروزی چنین است. شما باید به کمک پول زیاد، تیم را تقویت کنید و برای خرید یک بازیکن درجه یک مجبور هستید درخواست 80 یا 90 میلیون پوندی باشگاه دیگر را بپذیرید.

به اعتقاد اندی کول، شرایط سنی پوگبا نیز به قدری ایده آل بوده که چنین هزینه ای را به خوبی توجیه کرده و وی قادر است که تا چند سال در منچستر یونایتد حضور داشته و بدرخشد. گفتنی است که علاوه بر پل پوگبا، چند خرید دیگر در تابستان جاری با نظر ژوزه مورینیو مربی جدید شیاطین سرخ صورت گرفته که از جمله، اریک بایلی، زلاتان ابراهیموویچ و هنریک مخیتاریان هستند.

4464