به بهانه اخراج ناگهانی مارسلینو؛ نگاهی به مربیان معروف لالیگا که پیش از آغاز فصل جدا شدند

به بهانه اخراج ناگهانی مارسلینو؛ نگاهی به مربیان معروف لالیگا که پیش از آغاز فصل جدا شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - اخراج ناگهانی مارسلینو از ویارئال، هواداران این تیم را به شوک فروبرد.

به گزارش وبسایت نود، در فاصله یک هفته تا بازی راهیابی به مرحله نهایی لیگ قهرمانان، مارسلینو به علت اختلاف با برخی بازیکنان ویارئال از سمتش برکنار شد. پیش از این مربیان سرشناس دیگری نظیر کاماچو، آراگونس، کاپاروش و شوستر هم سابقه برکناری یا استعفا از  تیمهایشان پیش از شروع فصل را داشته اند.

فرناندو وازکز، دپورتیوو، 15-2014وازکز پس از شش سال استراحت در فاصله پانزده بازی به پایان فصل 13-2012 ماموریت نجات دپورتیوو از سقوط را پذیرفت. موفق نشد اما قراردادش تمدید شد و با این تیم به لالیگا برگشت. انتقاد از خریدهای این باشگاه باعث شد تا پیش از شروع فصل 15-2014 و در اواسط تابستان از سمتش برکنار شود.وی پس از اخراجش گفت:"من لایق حضور در لالیگا بودم اما فرصتم را از من ربودند."

خواکین کاپاروش، بیلبائو، 12-2011خوکین، مدیر وقت اتلتیکو در انتخابات شکست خورد تا کاپاروش پس از چهار فصل برکنار شود و جای خود را به بیلسا بدهد.

برند شوستر، ختافه، 08-2007مربی آلمانی با ختافه قرارداد داشت اما پیشنهاد رئال مادرید باعث شد که راهی رئال مادرید شود. رئال برای فسخ قرارداد وی با آبی پوشان 480 هزار یورو پرداخت.

خاویر کلمنته، بیلبائو، 07-2006در حالی که اعلام شده بود کلمنته در بیلبائو ماندنی خواهد بود در تابستان 2006 از سمت خود برکنار شد. انتقاد از سیاست نقل و انتقالات باشگاه باعث برکناری او شد.

لوئیز آراگونس، مایورکا، 05-2004مربی فقید فوتبال اسپانیا قرارداد خود را با مایورکا تمدید کرده بود اما پیشنهاد تیم ملی اسپانیا باعث شد که این تیم را ترک کند و هدایت نسل طلایی لاروخا را به عهده بگیرد.

کاماچو، رئال مادرید، 99-199822 روز بدون حتی یک جلسه تمرینی حاصل کار کاماچو در اولین دوره حضورش در رئال مادرید بود. این مربی از این که باشگاه به انتخاب دستیارانش بی توجهی کرده گلایه داشت و استعفا داد.

1140