پیاتسا: بخاطر پول به یوونتوس نیامده ام؛ توانایی بازی در چند پست را دارم

پیاتسا: بخاطر پول به یوونتوس نیامده ام؛ توانایی بازی در چند پست را دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - به گزارش وبسیات نود، مارکو پیاتسا وینگر جوان و آینده دار کروات یوونتوس معتقد است این تیم با وجود رفتن پل پوگبا کماکان تیمی جذاب است.پیاتسا در مصاحبه ای پیرامون مسائل مختلف در باشگاه جدیدش گفت: 

"من تنها روی یوونتوس فکر می کنم. این چیزی است که اکنون و در سال های آتی می خواهم. یوونتوس آینده من است، الان و در آینده. درباره چیزهای دیگر فکر نمی کنم.

یوونتوس را با قلبم انتخاب کردم و پول در این مسئله دخیل نبود. من یوونتوس را به این دلیل انتخاب کردم چون باشگاهی بزرگ و با تاریخی غنی است و امیدوارم بتوانم هم تیمی هایم را در دست یابی به موفقیت ها کمک کنم. اینجا من می توانم به اهداف شخصی و تیمی که در سر دارم برسم.

هیچ فشاری را تحمل نمی کنم. یوونتوس برای بازیکنان دیگر هم مبالغ بالایی پرداخت کرده و در بعضی موارد هزینه ای بیشتر از هزینه من صرف کرده است. سعی می کنم با توان حداکثر بازی کنم و نشان دهم چرا آن ها روی من 23 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده اند.

نمی خواهم تحت تاثیر هم تیمی هایم قرار بگیرم و سعی می کنم از آن ها چیزهای جدید یاد بگیرم. یوونتوس بازیکنان بزرگی نظیر مانژوکیچ، هیگواین و دیبالا را در اختیار دارد. امیدوارم بتوانم جایگاهی در تیم پیدا کنم.در دینامو من بیشتر به عنوان وینگر بازی می کردم اما با وجود اینکه بازیکنی جوان هستم توانایی بازی در مهاجم نوک و هافبک هجومی را نیز دارم. معتقدم اینجا می توانم چند پست را پوشش دهم، ولی این به نظر سرمربی بستگی دارد."

7899