مهاجم جدید شالکه: من بریل امبولو هستم نه لروی سانه!

مهاجم جدید شالکه: من بریل امبولو هستم نه لروی سانه!

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تازه وارد و آینده دار شالکه ضمن تحسین لروی سانه هافبک سابق شالکه، تأکید کرد به هیچ وجه قصد ندارد تا حواس خود را بر عملکرد موفقیت آمیز هافبک ملی پوش آلمانی در شالکه متمرکز کند.

به گزارش وب سایت نود، بریل امبولو که در فصل نقل و انتقالات با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو از بازل سوئیس به شالکه پیوست، توانست رکورد بالاترین قرارداد در باشگاه شالکه را به نام خود ثبت کند؛ هواداران شالکه که منتظر بازی های زوج جوان سانه و امبولو در ترکیب سال آینده تیم شان بودند، دیگر نخواهند توانست شاهد هنرنمایی این دو بازیکن جوان تیم خود باشند زیرا لروی سانه در فصل نقل و انتقالات از تیم آلمانی جدا شد و به منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس پیوست.

امبولو 19 ساله در بدو ورود به شالکه در گفتگو با مجله Sports Image، ضمن تأکید بر این نکته که نمی خواهد رقم قراردادش بر بازی او تأثیر منفی بگذارد و اصلاً به این مسئله توجه نمی کند، گفت: دوست دارم قهرمان جدید ولتینس آره نا باشم و اصلاً به مبلغ قراردادم توجه نمی کنم. تمام حواسم به نتیجه گیری در درون میدان است و می خواهم موفق باشم و هواداران را خوشحال کنم. شالکه باشگاه بزرگی است که همیشه برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند.

لروی سانه در 47 بازی در بوندسلیگا برای شالکه 11 گل به ثمر رساند و در ابتدای این فصل به منچستر سیتی پیوست؛ اما امبولو از پاسخ به هرگونه مقایسه بین عملکرد احتمالی خودش و لروی سانه خودداری کرد.

بریل امبولو در پایان گفت: کاری که لروی سانه در شالکه انجام داده بسیار عالی بوده، اما توجه داشته باشید که داستان من و لروی سانه با یکدیگر فرق دارد؛ او لروی سانه است و من بریل امبولو.

2081