اوزیل: همه تیم‌های لیگ برتر قوی تر شده‌اند

اوزیل: همه تیم‌های لیگ برتر قوی تر شده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان از بروسیا دورتموند و لروی سانه از شالکه در طول تابستان جذب منچسترسیتی شدند. حال اوزیل از حضور دو هموطنش در سیتی استقبال کرد و مدعی شد که این دو بازیکن به کیفیت لیگ برتر هم کمک خواهند کرد.

او گفت:" منچسترسیتی و منچستریونایتد از بهترین باشگاه‌های انگلیس هستند و فصل پیش رو بسیار قوی خواهند بود. من از سیتی راضی هستم، جایی که دو هم تیمی ام در تیم ملی آلمان،‌لروی سانه و ایلکای گوندوگان حضور دارند. هر دوی آنها کیفیت تیم‌هایشان را بیشتر می‌کنند و باعث بهتر شدن لیگ برتر می‌شوند.

تمام باشگاه‌های هزینه ی زیادی کردند و نه فقط روی بازیکنان درجه یک، بلکه مربیان درجه یکی به لیگ آورده اند. تمام تیم‌ها پیشرفت کرده اند و من آماده ام خودم را با بهترین بازیکنان جهان بسنجم."

اوزیل درباره شرایطش در آرسنال گفت:" صحبت‌های مردم و رسانه ها درباره ی من برایم اهمیتی ندارد، چه مثبت و چه منفی. مربی دیدگاهی از من دارد و فقط همان مهم است. در حقیقت من احساسات خودم را دارم و قدرت‌هایم را می‌شناسم که بتوانم آنها را بهبود ببخشم و نشان دهم. در حقیقت من هر روز سخت تلاش می‌کنم تا بتوانم بیش از حد پتانسیلم در زمین تلاش کنم."