خطیبی:

خطیبی:

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم. 

به گزارش وبسایت نود، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور سازی تبریز گفت: ما میزبان هستیم ولی در زمین حریف بازی می کنیم. دوست دارم همه هواداران بیایند و بازی دو تیم را ببینند. خیلی ها می گفتند این بازی در زمین حریف نباشد ولی من قبول نکنیم. حتی می گفتند بازی در شهر دیگر برگزار کنند ولی من دوست داشم در تبریز برگزار شود. خوشحال هستم که بازی برگزار خواهد شد. فردا هواداران به ورزشگاه می آیند تا اداب و فرهنگ را نشان بدهند.

وی ادامه داد: برنده بازی فردا هواداران خواهند بود. تراکتور سازی تیم بزرگ و قابل احترامی است. حریف برای کسب عنوان قهرمانی بسته شده و بازیکنان خوبی دارند. در تمامی پست ها بازیکنان خوبی دارند ولی ما نیز ماشین سازی هستیم. انشالله بازی خوبی از ماشین سازی ببینم و هر تیم که از موقعیت هایش استفاده کنند، برنده خواهد بود. امیدوارم یکی از دو تیم سه امتیاز را کسب کنند زیرا یک امتیاز به درد تیم ها نمی خورد.

خطیبی بیان کرد: رنگ تیم ها تبریزی برا هواداران تفاوتی ندارد و امیدوارم از تیم هایشان راضی باشند. سه بازیکن مصدومیت داریم که یکی از آنها به بازی نمی رسد. ما مطمئن بودیم که بازی برگزار می شود از دیشب در هتل اردو را برگزار کرده ایم. تمامی تیم در هفته های اول در خصوص میزان آمادگی مشکلاتی دارند.

سرمربی تیم ماشین سازی، اظهار داشت: خدا را شکر از هماهنگی بازیکنان راضی هستم ولی به هماهنگی کامل نرسیده ایم. امیدوارم به هماهنگی کامل در تعطیلات برسیم. حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و تغییرات تراکتور سازی در بازی ها را بررسی کرده ایم.

20441