حمایت مدافع بایرن مونیخ و مدیر دورتموند از گوتسه در آستانه سوپر کاپ آلمان؛ امیدواریم ماریو "هو" نشود

حمایت مدافع بایرن مونیخ و مدیر دورتموند از گوتسه در آستانه سوپر کاپ آلمان؛ امیدواریم ماریو "هو" نشود

وبسایت رسمی برنامه نود - داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ و هم بازی سابق ماریو گوتسه اظهار امیدواری کرد که هواداران دورتموند با بخشش گوتسه، استقبال خوبی را از وی در مسابقه سوپر جام به عمل آورند.

به گزارش وبسایت نود، ماریو گوتسه پس از بازگشت به بروسیا دورتموند، هنوز مورد پذیرش هواداران این باشگاه واقع نشده و انتظار می رود که در بازی سوپر جام آلمان مقابل بایرن مونیخ، استقبال گرمی از سوی هواداران دورتموند از او صورت نگیرد.

داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ و هم بازی سابق گوتسه امیدوار است که هواداران دورتموند از گوتسه به گرمی استقبال کنند. به نقل از پایگاه خبری fourfourtwo، همچنان عده زیادی از طرفداران دورتموند بابت جدایی گوتسه از تیم محبوبشان و حضور در تیم رقیب یعنی بایرن مونیخ، خشمگین بوده و حاضر به فراموش کردن آن اتفاق نیستند. البته ماریو گوتسه 24 ساله پس از بازگشت به دورتموند، تصمیم خود مبنی بر جدایی از این تیم و حضور در بایرن را یک تصمیم نادرست دانست. داوید آلابا درباره بازگشت گوتسه به دورتموند می گوید:

حضور مجدد ماریو (گوتسه) در دورتموند یک اتفاق بسیار ویژه است. امیدوارم که هواداران دورتموند از او استقبال کنند و سپاسگزار زحمت های او باشند. گوتسه لحظات زیبایی را به آن‌ها هدیه داده و در آینده نیز، خواهد داد. دوران حضور او در مونیخ به علت چند مصدومیت بسیار دشوار بود اما شکی نیست که گوتسه یکی از بازیکنان مطرح در کلاس جهانی است.

همچنین، هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه دورتموند در ارتباط با احساس هواداران این باشگاه و نحوه رفتار آنها با گوتسه می گوید:

هرگز نفهمیدم که چرا هواداران باشگاه باید از او متنفر باشند. البته که این مسئله ناامیدکننده است. ماریو هیچ کار اشتباهی انجام نداد. امیدوارم که از همین روزهای نخست، دوباره همان ماریوی قدیمی را ببینیم و او احساس کند که در خانه خودش حضور دارد، همان حسی که ماریو در مونیخ نداشت!

گفتنی است که ماریو گوتسه پس از بازگشت به دورتموند، برای اولین بار در یک مسابقه رسمی با پیراهن زنبورها در روز یکشنبه، به مصاف تیم سابق خود یعنی بایرن مونیخ در چارچوب سوپر جام آلمان خواهد رفت.

4464