گری نویل: منچستریونایتد شانس اول قهرمانی است

گری نویل: منچستریونایتد شانس اول قهرمانی است

وبسایت رسمی برنامه نود - گری نویل در مورد فصل جدید فوتبال انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد که به تازگی بار دیگر به عنوان مفسر به اسکای اسپورتس پیوسته است، در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر انگلیس در مورد این مسابقات صحبت کرده است:

پس از دوران فرگوسن شرایط متفاوتی را دیدیم، شاید بیست سال قبل، پیش از شروع یک مسابقه به راحتی می شد حدس زد کدام تیم برنده می شود ولی اکنون پیش بینی قهرمان سخت شده است. رقابت غیرقابل پیش بینی و سنگینی در فصل آینده وجود دارد. سه تیم بزرگ فوتبال جزیره، چلسی، یونایتد و سیتی، مربیان جدیدی را روی نیمکت خود می بینند و آنها در حال تغییر در تیم های خود هستند. هر سه تیم به نوعی در مرحله گذار قرار دارند و به زمان نیاز دارند ولی شاید فرصت کمی پیش رویشان باشد. پیش بینی برایم سخت است ولی اگر بخواهم انتخابم را انجام دهم، چهار تیم اول اینگونه اند: یونایتد - آرسنال - سیتی و لیورپول. البته که نمی توان با قاطعیت حرف زد و من هم هیچ ادله قوی برای این پیش بینی ام ندارم چرا که کار سختی است.

او همچنین در مورد تیم سابقش گفت:

یونایتد در مرحله تغییر است، اما چیزی که واضح است یونایتد اکنون تیمی با شخصیت دارد، مورینیو، زلاتان و پوگبا افرادی هستند که دوباره شخصیت گمشده یونایتد را به این تیم برمیگردانند. بازیکنی مثل زلاتان می تواند به رشد رشفورد کمک کند. پوگبا خریدی است که قدرت را به یونایتد بازمیگرداند، در سال های اخیر بازیکنان بزرگ راهی بارسا، بایرن یا رئال می شدند و این خرید می تواند قدرت نمایی برای یونایتد و لیگ برتر باشد.

2021