رسمی: رانیری قرارداد خود را با لستر سیتی تمدید کرد

رسمی: رانیری قرارداد خود را با لستر سیتی تمدید کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه فوتبال لستر سیتی انگلیس اعلام کرد که قرارداد سرمربی ایتالیایی خود را تمدید کرده است.

به گزارش وب سایت نود، این مربی ایتالیایی تنها چند روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر انگلیس قرارداد جدیدی را با روباهها امضا کرد تا در فصل پیش رو برای دفاع از عنوان قهرمانی لستر تلاش کند.

معاون باشگاه در خصوص اهداف و برنامه های این باشگاه گفت: سال گذشته مربی بزرگی را به باشگاه خود آوردیم که به خوبی می دانستیم دانش و تجربه زیاد او ما را به سمت مرحله بعدی از برنامه های بلند مدت باشگاه رهنمون می کند. اما موفقیتی که این مربی بزرگ ایتالیایی برای ما به دست آورد فراتر از چیزی بود که همه ما پیش بینی می کردیم.

کیفیت مربی مثل رانیری بر هیچ کس پوشیده نیست و از زمانی که به تیم آمده به پیشرفت تیم کمک زیادی کرده است. ما پایه و اساس بسیار خوبی را در تیم ایجاد کرده و با مربی مثل رانیری می توانیم به خوبی پیشرفت کنیم.

کلادیو رانیری مربی تیم لستر پس از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: از همان زمانی که با مالکان و مسئولان تیم در مورد دیدگاه های بلند مدت آنها برای تیم صحبت کردم، به خوبی می دانستم که اهداف مشترکی در سر داریم. انرژی و انگیزه ای که در این تیم وجود دارد – از مالکان و کارکنان باشگاه گرفته تا بازیکنان و تماشاگران – یک حس بسیار خاص و ویژه است. من از اینکه در چنین تیمی کار می کنم بسیار خوشحال هستم.

رانیری در ادامه صحبت های خود گفت: فصل گذشته، روحیه تیمی و کار و تلاش گروهی به ما کمک کرد تا به موفقیتی تاریخی دست پیدا کنیم. اگر به همین ترتیب سخت تلاش کنیم و انگیزه و انرژی خود را حفظ کنیم، مطمئنم که می توانیم به موفقیت های خود ادامه دهیم.

رانیری در جولای سال 2015 در حالی به عنوان سرمربی تیم لستر سیتی انتخاب شد که کارشناسان شانس قهرمانی این تیم را یک به 5000 تخمین زده بودند، اما در پایان فصل این تیم برای نخستین بار در تاریخ 132 ساله باشگاه به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافت.

2081