زلاتان: برای قهرمانی و فتح جام به منچستر آمده ام نه وقت تلف کردن

زلاتان: برای قهرمانی و فتح جام به منچستر آمده ام نه وقت تلف کردن

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان ایبراهیموویچ اطمینان دارد که اولین جام قهرمانی‌اش با یونایتد را در دیدار کامینیوتی شیلد روز یکشنبه کسب خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، این بازیکن که خود را برای دیدار با لسترسیتی در ومبلی آماده می‌کند، با اعتماد به‌ نفس از این بازی سخن می‌گوید. زلاتان که ماه جولای و پس از اتمام قراردادش با پاریسن ژرمن به منچستریونایتد پیوست، پیش‌ از این سابقه حضور در ومبلی را با تیم ملی سوئد داشته است و در مورد فرصت حضور مجدد در این ورزشگاه به وب‌سایت باشگاه می‌گوید:

خواهیم دید. منظورم این است که معتقدم این اولین جام ما خواهد بود. یک بازی و یک جام. من عادت به بردن عناوین قهرمانی دارم و برای وقت تلف کردن به اینجا نیامده‌ ام. این اولین جام فصل است و اولین جامی که ما به خانه می آوریم. برای من، همه جام‌ها مهم هستند.

او ادامه می‌دهد:

من 30 جام برده‌ام و می‌خواهم بازهم برنده شوم. من تا زمانی که همه عناوین را کسب نکنم، راضی نخواهم بود. هر باشگاهی که رفته‌ام، باشگاه هایی بودند که برای پیروزی به میدان می‌روند. من برای اتلاف وقت اینجا نیستم؛ بلکه برای پیروزی اینجا هستم. من معتقدم این فلسفه بخصوص در چنین باشگاهی وجود دارد. این باشگاه برای قهرمانی زاده شده است. من پیش‌ از این با سوئد به ومبلی آمده‌ام. ورزشگاه بزرگی است، به همین خاطر مشتاق حضور در آن هستم. اولین بازی، یک بازی و یک جام.

1405