وضعیت نا معلوم مارکوویچ در آنفیلد

وضعیت نا معلوم مارکوویچ در آنفیلد

وبسایت رسمی برنامه نود - بنا به گفته یورگن کلوپ، همچنان هیچ تصمیمی در مورد ادامه حضور لازار مارکوویچ در آنفیلد گرفته نشده است.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ اعلام کرد لازار مارکوویچ با اینکه شایسته حضور در ترکیب لیورپول در فصل پیش رو است،همچنان به پیشرفت نیاز دارد. مارکوویچ 22 ساله، فصل گذشته را به صورت قرضی در فنرباغچه بازی کرد اما مصدومیت همسترینگ باعث کاهش زمان حضور این بازیکن در این تیم شد.به نظر می‌رسید این بازیکن صرب که در سال 2014 با قیمت 20 میلیون پوند از بنفیکا راهی آنفیلد شد، در این فصل در ترکیب لیورپول قرار بگیرد، اما یورگن کلوپ اعلام کرد هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است.به نقل از وب سایت fourfourtwo این مربی آلمانی اضافه کرد:

همه ما به خوبی می‌دانیم که لازار بازیکن بسیار سریعی است اما عدم آمادگی 100 درصدی او در تمرینات پیش، شک ما را برای ادامه فصل برانگیخت. او از ابتدای فصل روز به روز بهتر شده و در شرایط بسیار بهتری قرار گرفته است. لازار بازیکن سخت کوشی ست اما باید ببینیم در پایان ترکیب تیم به چه شکل خواهد بود. تا پایان نقل و انتقالات تابستانی وقت زیادی داریم، احتمال هر اتفاقی وجود دارد ولی هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است، ما به تمام بازیکنانمان برای پیش فصل احتیاج داریم و لازار هم یکی از آنهاست.

1899