ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال خوزستان

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"،  عبدا... ویسی امروز باید برابر تیم سابق خود در ورزشگاه فولادشهر صف‌آرایی کند. سرمربی سپاهان امروز برای اولین بار می تواند از مهاجم برزیلی خود در ترکیب ثابت استفاده کند. با توجه به مشکل گلزنی سپاهان در خط حمله و استفاده از مهرداد محمدی در دو بازی گذشته در این نقش، به نظر می‌رسد این بازیکن برزیلی از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد. ویسی در این بازی، باز هم ستاره تازه خریداری شده خود را در اختیار ندارد و احسان حاج صفی به دلیل یک جلسه محرومیتی که در فصل قبل با آن مواجه شده بود، نمی تواند این تیم را در بازی برابر استقلال خوزستان همراهی کند.

با در نظر گرفتن تمامی حالات ممکن ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار امشب این تیم به شرح زیر پیش‌بینی می‌گردد:

1-  دروازه‌بان؛ در مسیر رشد

 لی اولیویرا با توجه به بازی درخشانی که مقابل نفت تهران انجام داد، کم کم دارد خود را به نفر اصلی و مورد اعتماد ویسی در این نقطه تبدیل می کند. البته اگر این بازیکن در خروج‌های خود دقت بیشتری داشته باشد، می تواند به یک خسوس دیگر در دروازه تیم ویسی تبدیل شود.

2-  خط دفاعی؛ بدون تغییر

خط دفاعی سپاهان در دو بازی گذشته تنها یک گل از روی نقطه کرنر دریافت کرده و ویسی قاعدتا تغییری در این ترکیب ایجاد نخواهد کرد. موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده دو بازیکن عمق خط دفاعی سپاهان را تشکیل خواهند داد و آرمین سهرابیان و علی هلیچی به ترتیب دفاع چپ و راست این تیم بوده‌اند.

3-  خط هافبک؛ اضافه شدن مهرداد محمدی به این خط

با رفع مصدومیت پدرو هنریکه شاید جلال علی محمدی از ترکیب خارج خواهد شد و مهرداد محمدی به پست اصلی خود که وینگر چپ است، اضافه خواهد شود. نفرات دیگر را میلاد سرلک ، محمود قائدرحمتی، فرید بهزادی کریمی و رسول نویدکیا تشکیل خواهند داد.

4-  خط آتش؛ اولین حضور هنریکه

مهاجم برزیلی تیم سپاهان امروز به احتمال زیاد در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت و اگر ویسی هم با ما هم عقیده باشد باید ببینیم این مهاجم می تواند انتظاراتی که از او وجود دارد را پاسخ دهد یا خیر ؟