نکات خواندنی از مسابقه پرسپولیس - گسترش فولاد

نکات خواندنی از مسابقه پرسپولیس - گسترش فولاد

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد و پرسپولیس از ساعت 18 شنبه 16 مرداد در تبریز سومین مسابقه خود در فصل شانزدهم لیگ برتر را برگزار می کنند.

به گزارش وبسایت نود، گسترش فولاد از جمله تیم هایی بود که فصل گذشته هر دو دیدار رفت و برگشت را برابر تیم برانکو تن به شکست داد.

محمدرضا خلعتبری، رضا خالقی فر، مهران فرضیات و بابک حاتمی چهار پرسپولیسی گسترش فولاد هستند که برابر تیم سابق خود بازی می کنند. عباس آقایی هم به عنوان دستیار کمالوند با سابقه بازی در پرسپولیس در کادرفنی گسترش فولاد حضور دارد.

فراز کمالدند چهار بار مقابل پرسپولیس با گسترش فولاد قرار گرفته و این پنجمین مسابقه برای او است. در بازی های قبلی یک برد، یک تساوی و دو شکست داشته است.

نتایج دیدارهای گذشته پرسپولیس و گسترش فولاد:

فینال جام حذفی 89-88:دور رفت: گسترش فولاد صفر - پرسپولیس یک (شیث رضایی)دور برگشت: پرسپولیس 3 - گسترش فولاد یک (تیاگو فراگا - پنالتی، حمید علی عسگری و محسن خلیلی برای پرسپولیس و رسول خطیبی - پنالتی برای گسترش)

فصل سیزدهم لیگ بر‌تر: دور رفت: پرسپولیس یک - گسترش فولاد صفر ( محمدرضا خلعتبری)دور برگشت: گسترش فولاد یک - پرسپولیس صفر (مهرداد بایرامی)فصل چهاردهم لیگ برتر:دور رفت: پرسپولیس 2 - گسترش فولاد 2 (محسن بنگر و مهدی طارمی برای پرسپولیس و مگنو باتیستا - پنالتی و میلاد جهانی برای گسترش)دور برگشت: گسترش فولاد 2 - پرسپولیس یک (جابر انصاری(2) برای گسترش و تادو برای پرسپولیس)فصل پانزدهم لیگ برتر:دور رفت: پرسپولیس  یک - گسترش فولاد صفر (بن سون)دور برگشت: گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 4 (محمد ابراهیمی و داریوش شجاعیان برای گسترش و فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(2) و محمد انصاری برای پرسپولیس)

بازی دوستانه تیر 1393:پرسپولیس صفر - گسترش فولاد صفر