اولین شکست سیاه جامگان در غیاب ناصری/موتور سایپا در مشهد روشن شد

اولین شکست سیاه جامگان در غیاب ناصری/موتور سایپا در مشهد روشن شد

سایپا با شکست سیاه جامگان به اولین برد خود در لیگ شانزدهم دست پیدا کرد.

به گزارش کاپ، تیم های سیاه جامگان مشهد و سایپای تهران در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان بابرتری 2برصفر سایپا به اتمام رسید.

گل اول خودروسازان در دقیقه 41 توسط مهدی ترابی زده شد. این گل روی اشتباه مسلم نازاریو ، دروازه بان برزیلی سیاه جامگان به ثمر رسید. در ادامه باز هم این تیم سایپا بود که توانست به گل برسد. این بار حامد شیری مدافع هافبک سفیدپوشان در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان فرهاد کاظمی را برای بار دوم باز کرد. در پایان این مسابقه با همین نتیجه به اتمام رسید تا سایپا به اولین پیروزی خودش در لیگ شانزدهم دست پیدا کند و سیاه جامگان هم اولین باختش را تجربه کند.

از نکات جالب توجه این بازی نیمکت نشینی محمد ناصری و رضا نورمحمدی و همچنین رضادرویشی در تیم سیاه جامگان بود که تعجب خیلی ها را برانگیخت. در این بازی مهدی ترابی موفق شد سومین دو گله لیگ برتر نام بگیرد و سیاه جامگان برای اولین بار در نیمه نخست گل خورد و اولین شکستش را تجربه کرد و همچنین در سومین دیدار این دو تیم در تاریخ لیگ برتر هم گل وارد دروازه ها شد و هم یک تیم برنده شد. 

هم اکنون سایپا با 4 امتیاز و تفاضل گل 1+ بالاتر از سیاه جامگانی است که همین تعداد امتیاز را دارد اما تفاضل گلش 1- است. ایوب کلانتری و محسن آقایی از سیاه جامگان و غلامرضا رضایی، سیامک کوروشی، حامد شیری و آلساندرو از سایپا اخطاری های بازی امروز بودند.