کاپیتان لستر سیتی: شکست مقابل بارسلونا و پاریسن ژرمن برای ما خوب است

کاپیتان لستر سیتی: شکست مقابل بارسلونا و پاریسن ژرمن برای ما خوب است

وبسایت رسمی برنامه نود - وس مورگان، کاپیتان تیم لستر سیتی می گوید شکست مقابل بزرگان اروپا در پیش فصل برای این تیم خوب است.

به گزارش وب سایت نود، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلستان در تور پیش فصل به تدریج پیشرفت کرد و بعد از شکست سنگین مقابل پاریسن ژرمن، در مقابل بارسلونا عملکرد بهتری ارائه کرد و 4-2 شکست خورد. در آستانه دیدار روز یکشنبه مقابل منچستر یونایتد [سوپرکاپ انگلیس یا جام خیریه] مورگان گفت:

برای ما بازی مقابل چنین تیم های بزرگی یک منحنی یادگیری است. خوب است که چنین تجاربی کسب کنیم. چیز هایی برای یادگیری هستند و ما هنوز باید کار کنیم اما از نحوه پیشرفت اوضاع راضی هستیم. پاریسن ژرمن و بارسلونا از آن دسته تیم هایی هستند که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آنها قرار خواهیم گرفت. باید سریع یاد بگیریم. ما هنوز در پیش فصل هستیم بنابراین باید آمادگی جسمانی را هم در نظر داشته باشید. هنوز همه تلاش می کنند که دقایقی فرصت بازی پیدا کنند، بنابراین نباید خیلی درگیر نتایج باشیم.

احمد موسی، خرید جدید لستر سیتی مقابل بارسلونا تنها 45 دقیقه به میدان آمد و دو گل به ثمر رساند.مورگان تحت تأثیر این بازیکن نیجریه ای قرار گرفته است:

او فوق العاده بود. او تأثیر واقعی گذاشت و قطعاً چشمگیر بود. مطمئنم این نشانه چیز هایی است که ارائه خواهد کرد. به ثمر رساندن دو گل برای اعتماد به نفس او فوق العاده خواهد بود.

1771