اوله: لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد

اوله: لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد

به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا پس از ناکامی دوباره در فینال کوپا آمریکا تصمیم گرفت تا برای همیشه از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کند. این تصمیم دنیای فوتبال را در شوک فروبرد.

 

در ابتدا همه بر این باور بودند که تصمیم او احساسی است و مسی خیلی زود به تیم ملی کشورش باز می گردد، اما او هنوز هیچ صحبتی در خصوص بازگشت به تیم ملی کشورش انجام داده است و مردمان آرژانتین در آستانه شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نگران هستند و نمی توانند تیمشان را بدون حضور کاپیتان مسی تصور کنند.

 

ادگاردو بائوسا هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید آرژانتین انتخاب شد و حالا او قصد دارد هفته آینده به شهر بارسلونا سفر کند تا بتواند نظر مسی را برای حضور دوباره در تیم ملی تغییر دهد.

 

آرژانتین در اوایل ماه سپتامبر باید در مقدماتی جام جهانی به مصاف اروگوئه و ونزوئلا برود.

 

"لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد" این چیزی است که روزنامه اوله آرژانتین مدعی شده است و این روزنامه معتبر می گوید که بائوسا توانایی بازگشت مسی به تیم ملی را دارد.

 

بائوسا پس از به عهده گرفتن سکان هدایت  آرژانتین به خبرنگاران گفته بود:

این مسئله ی خیلی مهمی است که در آستانه شروع بازی ها جام جهانی مسی را نداشته باشیم. اما ما سعی خواهیم کرد که با اوصحبت کنیم تا بتوانیم ذهنیت او را تغییر دهیم. همچنین هم بازی های او هم باید چنین کاری را انجام دهند.

 

ادگاردو بائوسا