رقابت رئال مادرید با پاریسن ژرمن، اینتر و لیورپول برای جذب ماریو

رقابت رئال مادرید با پاریسن ژرمن، اینتر و لیورپول برای جذب ماریو

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید هم بعد از تیم هایی چون اینتر، پاریسن ژرمن و لیورپول به جمع مشتریان ژوائو ماریو، هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون پیوست.

به گزارش وب سایت نود، هافبک ملی پوش و پرتغالی اسپورتینگ لیسبون بعد از عملکردی که در رقابت های یورو 2016 فرانسه ارائه کرد و هرماه با تیم ملی پرتغال به قهرمانی رسید، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

طبق گزارش روزنامه پرتغالی A Bola، حالا رئال مادرید هم به سراغ این هافبک 23 ساله آمده است، اما در این راه باید با تیم هایی چون پاریسن ژرمن، اینتر و لیورپول نیز رقابت کنند. اسپورتینگ تاکنون در مقابل پیشنهادات مقاومت کرده است. تاکنون اینتر میلان پیشنهاد 35 میلیون یورویی ارائه کرده بود که با مخالفت باشگاه پرتغالی مواجه شد و بعد از آن لیورپول 5 میلیون یورو بیشتر پیشنهاد داد و آن هم مورد قبول واقع نشد.

ماریو فصل گذشته 45 بازی برای اسپورتینگ انجام داد و در این بازی ها 7 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. وی در رقابت های یورو 2016 هم از 7 بازی ممکن، 6 بار برای تیم فرناندو سانتوس به میدان رفت و در مجموع 562 دقیقه در زمین حضور داشت.

1771