مأموریت اسپالتی در بازگشت به رم؛ حضور در لیگ قهرمانان

مأموریت اسپالتی در بازگشت به رم؛ حضور در لیگ قهرمانان

وبسایت رسمی برنامه نود - رم کار سختی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارد، اما لوسیانو اسپالتی سرمربی این تیم می گوید هیچ نگرانی بابت صعود به لیگ قهرمانان ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی نود، لوسیانو اسپالتی بار دیگر هدایت رم را بر عهده گرفت تا بتواند این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا رسانده و اعتبار از دست رفته این تیم را به دست آورد.

قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه انجام خواهد شد و تیم رم در این مرحله در کنار تیم هایی مثل منچستر سیتی، پورتو، ویا رئال، آژاکس یا بورسیا مونشن گلادباخ حریفان خود را خواهند شناخت و چه بسا تیم های قدرتمند فوتبال اروپا به قید قرعه مجبور به صف آرایی در مقابل یکدیگر باشند.

لوسیانو اسپالتی پس از پیروزی دو بر صفر روز چهارشنبه برابر تیم مونترال ایمپکت از لیگ MLS آمریکا، گفت: معلوم است که دوست داریم در سیدهای بالا قرار بگیریم. اما اگر می خواهیم تیم قدرتمند و قوی باشیم نباید برای ما مهم باشد که با چه تیمی بازی می کنیم و چه نام هایی برابر ما به میدان می روند؛ بدون شک بازی برابر همه تیمها به یک اندازه دشوار خواهد بود.

اسپالتی در ادامه گفت: طرز تفکر ما باید اینگونه باشد که حریف روبروی ما تیم قدرتمندی است اما ما توان شکست دادن آنها را خواهیم داشت. من خودم را متقاعد کرده ام که باید چنین طرز تفکری داشته باشد، گرچه بازی های دشواری را پیش رو خواهیم داشت. فکر می کنم طی ده سال گذشته تیم هایی که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به میدان می روند به سختی در اولین دیدارهای خود پیروز می شوند که این مسئله می تواند نشانه قوی و با شخصیت بودن این تیمها باشد. بنابراین، باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا از این مرحله صعود کنیم.

اسپالتی در مورد دیدار تدارکاتی روز چهارشنبه برابر مونترال ایمپکت که با گلزنی ادین ژکو و راجا ناینگولن به سود رم به پایان رسید، اینگونه توضیح داد: می توانم بگویم که از نظر آمادگی جسمانی و تیمی، در وضعیت پیش بینی شده و برنامه ریزی شده خودمان قرار داریم. هنوز باید کارهایی انجام دهیم اما به نظر من وقتی که به ایتالیا برگردیم نتیجه این همه تمرین و تلاش و کار را حتماً خواهیم دید. مسئله مهمی که باید هنگام بازگشت به رم حتماً به آن بپردازیم، مسئله اختلاف زمانی و اختلاف ساعت بین آمریکا و ایتالیا است که هرچه زودتر این مسئله را نیز مرتفع خواهیم کرد.

2081