آیا با حضور زلاتان، روزهای تاریک رونی در منچستر به پایان خواهند رسید؟

آیا با حضور زلاتان، روزهای تاریک رونی در منچستر به پایان خواهند رسید؟

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی منچستر یونایتد از جهات مختلفی می تواند برای شیاطین سرخ و همچنین مهاجم اسطوره ای این باشگاه یعنی وین رونی مفید فایده و منشأ اثر باشد.

به گزارش وب سایت رسمی نود، در دنیای فوتبال بسیاری از بازیکنان با به دست آوردن چند موفقیت کوتاه مدت و موفقیتی اشباع شده و دیگر انگیزه لازم برای کسب موفقیت و قهرمانی ندارند، اما برخی هم با جاه طلبی و بلند پروازی که در ذهن خود پرورش می دهند، نگاهی به کسب موفقیت های آتی دارند نه اینکه دلخوش به موفقیت ها و قهرمانی های قبلی خود باشند. وین رونی از همین جنس بازیکنان است؛ کسی که به قول خودش از کسب موفقیت سیراب نمی شود.

دوران بازی رونی در اولدترافورد سرشار از موفقیت است؛ پنج قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام قهرمانی باشگاه های جهان، و قهرمانی جام حذفی انگلیس کارنامه پربار و موفقیت آمیزی را از دوران حضور 12 ساله وین رونی در منچستر رقم زده است. علاوه بر این، رونی در این سالها 245 گل برای منچستر به ثمر رسانده و تنها پنج گل دیگر تا کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه فاصله دارد.

اما خودش می گوید این کافی نیست!

وین رونی در شب بازی منچستر یونایتد و اورتون، تیم قبلی او، که به مناسبت دوازده سال حضور او در جمع شیاطین سرخ و خدمات ویژه او برای این باشگاه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، گفت: وقتی شما موفقیتی به دست نمی آوری، پس چیزی نخواهی داشت تا به آن افتخار کرده و به نیکی از آن یاد کنی، اما زمانی که قهرمانی به دست می آوری و یا سال هایی که جام های بزرگی را فتح می کنی، همیشه در خاطر خودت و هواداران باقی خواهد ماند.

ژوزه مورینیو مربی این فصل منچستر یونایتد می گوید: رونی در کنار بازیکنی مثل ابراهیموویچ می تواند به تعداد قهرمانی و مدال های خود اضافه کند.

رونی در دوران حضورش در منچستر به خاطر سرسختی، گلزنی، سختکوشی و تلاش فوق العاده مورد تحسین همه بوده است. اما همیشه انگیزه و توانایی های او نادیده گرفته شده است. در این سالها بازیکنان و مهاجمان بزرگی به منچستر آمدند و رفتند اما رونی در این تیم ماند؛ از رود فان نیستلروی، و کارلوس توز و رونالدو گرفته تا دیمیتار برباتوف و روبین فان پرسی.

به نظر می رسد تجربه حضور رونی در کنار این همه مهاجم بزرگ به او کمک خواهد کرد تا امسال هم زوج خط حمله مناسبی برای زلاتان باشد و شواهد امیدوار کننده ای از نحوه بازی این دو ذهن خطور می کند.

تفاوتی که بین رونی و زلاتان وجود دارد اینست که رونی برای تیم محبوب خود با جان و دل بازی خواهد کرد و هنوز هم سعی می کند تحسین مربی خود را برانگیزد؛ وضعیتی که بعید به نظر می رسد در مورد زلاتان وجود داشته باشد.

آندر هررا پیش از آغاز مسابقه در مورد رونی گفت: وقتی به گذشته رونی نگاه می کنید، متوجه می شوید که او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه و انگلیس است؛ او همیشه در پی کسب موفقیت های بیشتر و بالاتر است. و آخرین جمله وین رونی: موفقیت بزرگی در این باشگاه به دست آورده ام، اما امیدوارم باز هم بتوانم پیروزی های بیشتری با منچستر کسب کنم.

و در کنار زلاتان شاید این آرزوی رونی محقق شود....

2081