کونته: چند بازیکن دیگر فروخته خواهند شد؛ اسکار بازیکن مهمی است

کونته: چند بازیکن دیگر فروخته خواهند شد؛ اسکار بازیکن مهمی است

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو کونته، سرمربی تیم چلسی فاش کرد که در آستانه فصل جدید ممکن است این تیم خروجی های بیشتری داشته باشد.

به گزارش وب سایت نود، در دیدار دوستانه بامداد امروز چلسی موفق شد با دو گل اسکار و تک گل برتراند ترائوره نتیجه 3-1 از سد میلان عبور کند. در پایان بازی، سرمربی ایتالیایی آبی های لندن در مورد برنامه های خود گفت:

فکر می کنم این بازی در مورد بازیکنانی که می توانیم حفظ کنیم و کسانی که می توانند به صورت قرضی بروند و یا فروخته شوند، چیز های زیادی به من گفت. امروز مهم بود چون حالا ایده های روشن تری نسبت به قبل دارم. حالا به لندن باز می گردیم و برای من و باشگاه مهم است که در مورد همه بازیکنان صحبت کرده و تصمیم بگیریم.

در پیش فصل ما با 30 بازیکن کار می کنیم که شامل 26 بازیکن و 4 دروازه بان می شود. بازیکنان زیادی هستند. حالا یک بازی مقابل وردربرمن باقی مانده است و بعد از آن باید تصمیم بگیریم. امیدواریم که بهترین تصمیم را برای باشگاه و همچنین بازیکنان بگیریم. ایده های ما بسیار روشن هستند، اما برای من مهم است که در مورد این موضوع با باشگاه صحبت کنم.

کونته در ادامه به تمجید از اسکار پرداخت و گفت:

اسکار بازیکن مهمی است و فکر می کنم در فصلی که چلسی قهرمان شد، او فوق العاده بازی کرد. فصل گذشته برای همه بازیکنان بد بود، نه فقط برای اسکار یا سایر بازیکنان، برای همه یکسان بود. به نظر من اسکار بازیکنی خوب با استعداد زیاد است و می تواند خیلی پیشرفت کند. من نگرش و اراده خوبی از او می بینم.

1771