میلان 1 – 3 چلسی؛ اسکار خیال کونته را راحت کرد

میلان 1 – 3 چلسی؛ اسکار خیال کونته را راحت کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال چلسی انگلیس در دیداری دوستانه موفق شد آث میلان ایتالیا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.  

به گزارش وب سایت رسمی نود، در این دیدار که روز گذشته در آمریکا برگزار شد، دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند؛ برتراند ترائوره در دقیقه 24 برای چلسی گل زد، اما جیاکوموبونا ونتورا در دقیقه 34 بازی را به تساوی کشاند. اما در نیمه دوم، اسکار برزیلی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و بازی خوب خود را با دو گلی که زد کامل کرد. اسکار ابتدا در دقیقه 70 از نقطه پنالتی و سپس در دقیقه 87 دروازه جیانلوئیجی دوناروما را باز کرد و پیروزی را برای شاگردان کونته به ارمغان آورد. به این ترتیب اسکار لبخند رضایت را بر لبان کونته نشاند زیرا این مربی بابت داشتن اسکار آماده می تواند خیالش راحت بوده و برای دیدارهای فصل جدید می تواند حساب ویژه ای روی این بازیکن برزیلی باز کند.

در این دیدار کورتوبا چندین بار با عکس العمل های خوب خود مانع از گلزنی بازیکنان میلان شد؛ در نیمه دوم پس از آنکه ادن آزار به جای موزس وارد میدان شد، انگولو کانته هم که توانست عملکرد بهتری ارائه دهد. در آن سوی میدان هم دوناروما دروازه بان جوان تیم آث میلان چندین بار واکنش های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

چلسی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود به مصاف تیم آلمانی وردربرمن خواهد رفت؛ این در حالیست که آث میلان ایتالیا به مصاف دیگر تیم آلمانی یعنی فرایبورگ رفته و به این ترتیب پرونده بازی های دوستانه روسونری هم بسته خواهد شد.

2081