رومنیگه: نمی توانم رفتار منچستر یونایتد با شواین اشتایگر را باور کنم

رومنیگه: نمی توانم رفتار منچستر یونایتد با شواین اشتایگر را باور کنم

وب سایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق بایرن مونیخ در اولدترافورد روز های خوبی را سپری نمی کند و این موضوع موجب تاسف رئیس باشگاه سابق او شده است.

به گزارش وب سایت نود، در هفته های اخیر اخباری مبنی بر اینکه ژوزه مورینیو، سرمربی جدید منچستر یونایتد علاقه ای به همکاری این باشگاه با باستین شواین اشتایگر ندارد منتشر شده و شایعه تخلیه کمد این بازیکن از رختکن تیم اصلی و تمرین کردن با تیم ذخیره های شیاطین سرخ واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. 

به گزارش ایندیپندنت، رومنیگه درباره شرایط شواینی و رفتار باشگاه منچستری با او به بلید گفت:

وقتی خبر ها را خواندم به سختی می توانستم باور کنم که چنین اتفاقی در حال رخ دادن است. بازیکنان در آینده سخت و طولانی به این موضوع فکر خواهند کرد آیا قرار است به چنین باشگاهی نقل مکان کنند؟ چنین چیزی هرگز برای بازیکنان بایرن مونیخ رخ نداده و رخ نخواهد داد.

شواین اشتایگر که به زودی وارد 32 سالگی شده است سال گذشته با انتقالی جنجالی از بایرن مونیخ به منچستر یونایتد پیوست اما مصدومیت های پیاپی مانع از رسیدن او به فرم ایده آلش شد و حال سرمربی جدید این تیم این بازیکن پر افتخار را در تیم خود نمی خواهد. شایان ذکر است دستمزد بالای شواین اشتایگر یکی از دلایل تمایل منچستر یونایتد به قطع همکاری با او اعلام شده است.