زیدان: تا هر وقت که لازم باشد، منتظر رونالدو خواهیم بود

زیدان: تا هر وقت که لازم باشد، منتظر رونالدو خواهیم بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم رئال مادرید گفت: برای بازگشت ستاره تیمش اصلاً به او فشار نخواهد آورد.

به گزارش وب سایت نود، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد وضعیت رونالدو و زمان بازگشت وی به میادین گفت تا هر زمان که لازم باشد برای بازگشت او صبر خواهیم کرد و اصلاً به رونالدو فشار نخواهیم آورد.

رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در بازی فینال یورو 2016 که منجر به پیروزی و قهرمانی تیم کشورش در این رقابتها شد، در برخورد شدید با دیمیتری پایت از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و در اواسط بازی زمین را ترک کرد.

مصدومیت رونالدو به حدی بود که در تمرینات پیش فصل رئال شرکت نداشت و به تعطیلات رفت؛ زیدان هم نام او را از فهرست بازیکنانش برای دیدار سوپر کاپ یوفا برابر سویا خط زد و برای استفاده از ستاره پرتغالی خود در بازی هفته اول لالیگا در تاریخ 21 آگوست هم تردید دارد.

زین الدین زیدان که پس از پیروزی یک بر صفر برابر بایرن مونیخ در دیدار دوستانه روز گذشته در نیوجرسی آمریکا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود، در پاسخ به سئوالات آنها در مورد وضعیت رونالدو گفت: واضح است که او می خواهد هرچه زودتر به شرایط بازی برسد اما ما باید صبور باشیم و او هم خونسرد باشد. مطمئن هستم که او به زودی به تمرینات بازخواهد گشت.

زیدان در مورد رئال بدون رونالدو هم گفت: او همیشه رونالدو است، و ما هم نمی خواهیم و نمی توانیم رونالدوی دیگری داشته باشیم. او بازیکن مهمی برای رئال بوده و خواهد بود. البته او هم مثل هر بازیکن دیگری یک روز به پایان دوران بازی خواهد رسید، اما در حال حاضر او بازیکن مهم تیم رئال است و در ترکیب ما حضور خواهد داشت.

زیدان همچنین در مورد عملکرد و حضور ده دقیقه ای دانیلو در بازی برابر بایرن مونیخ در آمریکا گفت: به طور کلی باید بگویم از عملکرد و تمرینات تیم در مقطع پیش فصل راضی و خوشحال هستم.

زیدان در مورد آینده خامس رودریگز در تیم رئال گفت: از عملکرد او بسیار راضی هستم و خیلی خوشحالم که او را در کنار خود داریم؛ انسجام و هماهنگی او با بازیکنانی مثل لوکا مودریچ و سرخیو راموس در اولین حضور 45 دقیقه ای در بازی های دوستانه بسیار خوب و راضی کننده بود. او در رئال خواهد ماند و با تلاش و تمرین در کنار سایر اعضای تیم، به ما کمک خواهد کرد تا تیم بهتری داشته باشیم.

روز گذشته خامس رودریگز برای اولین بار پس از رقابت های کوپا آمریکا در ترکیب ثابت اولیه شاگردان زیدان حضور داشت و یک نیمه بازی کرد.

2081