آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه 

آنتونیو کونته از مسئولان باشگاه چلسی درخواست کرده تا برای جذب تیاگو مایا هافبک سانتوس اقدام کنند؛ گفته می شود تصمیم قطعی کونته برای جذب این بازیکن مشروط به عملکرد او در بازی های المپیک ریو است. شنیده ها حکایت از آن دارد که چلسی قصد دارد پیشنهادی 15 میلیون پوندی را برای این بازیکن ارائه دهد.

با وجود اعلام رسمی باشگاه وولفسبورگ مبنی بر اینکه هرگز برای واگذاری یولیان دراکسلر مذاکرده نخواهد کرد، اما اورتون انگلیس قصد دارد گفتگوهایی برای جذب این بازیکن 22 ساله آغاز کند. گفته می شود اورتون حاضر است برای بند آزادسازی دراکسلر مبلغ 63 میلیون پرداخت کند.

خبر دیگر از باشگاه اورتون اینکه این تیم علیرغم تمایل شدید چلسی برای خرید روملو لوکاکو اعلام کرد که با توجه به نیاز رونالد کومان سرمربی این تیم، مهاجم بلژیکی خود را به هیچ وجه نخواهد فروخت.

گفته می شود مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام که از فصل گذشته خواهان جذب رافا سیلوا هافبک 23 ساله براگا بوده، قصد دارد تا این بازیکن پرتغالی را تا پیش از فصل جدید لیگ برتر به وایت هارت لین بیاورد.

دیوید مویس سرمربی جدید ساندرلند امیدوار است بتواند کریستین بنتکه مهاجم جدایی طلب لیورپول را جذب کند، اما در این راه رقیب سرسختی به نام اورتون را در کنار خود می بیند که قصد دارد این بازیکن بلژیکی را جایگزین روملو لوکاکو کند.

گرمیو پیشنهاد لیورپول برای خرید لووان 23 ساله را رد کرد؛ گفته می شود بارسلونای اسپانیا هم در پی جذب این مهاجم جوان است. گرمیو قیمت مهاجم خود را 22 میلیون یورو اعلام کرد.

رافائل فان درفارت بر سر امضای قراردادی دو ساله با تیم دانمارکی میتی لند به توافق رسیده است. این بازیکن هلندی پیش از این قصد داشت راهی ریدینگ شود.

کریس کولمن سرمربی تیم ملی ولز در یورو 2016 بسیار مایل است هدایت تیم هال سیتی را عهده دار شود.

رم به دنبال جذب توماس فرمالن مدافع بارسلوناست. این مدافع بلژیکی می تواند با قرارداد آزاد از بارسا جدا شود؛ فرمالن پیش از این قصد داشت راهی آرسنال شود.

ناپولی ایتالیا قصد دارد آرکادیوس میلیک مهاجم لهستانی را جایگزین گونزالو هیگواین مهاجم سابق خود کند.

استوک سیتی قصد دارد تا به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد 16 میلیون پوندی سادیو براهینو، پیتر کراوچ را به وست بروموویچ واگذار کند.

و آخرین خبر هم از اورتون که قصد دارد اسکات دان مدافع کریستال پالاس را با قراردادی 15 میلیون پوندی جذب کند.

2081