بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید؛ زیزو برنده دوئل با آنچلوتی

بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید؛ زیزو برنده دوئل با آنچلوتی

وبسایت رسمی برنامه نود - جدال میان زیدان و آنچلوتی، دو سرمربی که دو قهرمانی اخیر رئال مادرید در اروپا را رقم زده اند، به نفع مرد فرانسوی پایان یافت.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه دیدار های پیش فصل به منظور آماده سازی برای فصل 2016/17، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیوجرسی ایالات متحده به مصاف هم رفتند. آنچلوتی تیم جدید خود را مقابل تیم سابقش هجومی به میدان فرستاده بود و از همان ابتدای کار مالکیت توپ و میدان را به دست گرفته بودند؛ در دقیقه '10 ضربه ایستگاهی خطرناک آلابا از کنار دروازه مادریدی ها به بیرون رفت تا اولین خطر جدی بازی خلق شود. دقیقه '25 باز هم یک ضربه ایستگاهی زیبای دیگر از آلابا این بار در میان نگاه های کاسیا به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت. فشار تیم آلمانی ادامه داشت و دقیقه '27 گرین در میان دفاع آشفته رئال مادرید در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه آرام وی با واکنش کاسیا برگشت داده شد. دقیقه '32 هم شوت زیبای تیاگو از پشت محوطه با واکنش خوب کاسیا به کرنر فرستاده شد.

تیم زیدان در نیمه اول چشم به ضدحملاتی دوخته بود که خیلی کم نصیب این تیم شد و موفق به خلق فرصت های آنچنانی نشدند اما در طرف مقابل حملات و فشار تیم آنچلوتی هم راه به جایی نبرد و علیرغم خطرساز شدن، رئال مادرید موفق شد از دروازه خود محافظت کند تا نیمه اول این بازی با تساوی 0-0 به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید دست به سه تعویض زد و به این ترتیب واران، مودریچ و هامس جای خود را به ناچو، کواچیچ و آسنسیو دادند. در دقیقه '56 آنچلوتی هم اولین تعویض خود را انجام داد و بنکو 18 ساله به جای آلونسو به بازی آمد. دقیقه '59 جدی ترین موقعیت رئال مادرید را موراتا از دست داد؛ پاس چیپ عالی مارسلو، مهاجم اسپانیایی را در موقعیت خوبی قرار داد اما شوت کات دار وی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه '61 شوت فوق العاده زیبای ایسکو از پشت محوطه با برخورد به تیر عمودی دروازه به بیرون رفت و لحظه ای بعد سه تعویض دیگر در ترکیب این تیم صورت گرفت و اودگارد، دنیلو و به جای ایسکو و کارواخال به بازی آمدند و راموس جای خود را به لینهارت داد.

80 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند؛ در ادامه زیزو سایر نفرات اصلی خود مانند مارسلو، موراتا و کاسمیرو را نیز تعویض کرد و به جای آنها دیگو یورنته، ماریانو دیاز و تخرو را به میدان فرستاد. در دقیقه '79 دنیلو گل زیبایی برای رئال مادرید به ثمر رساند؛ مدافع برزیلی از پشت محوطه با شوت پای چپ محکم خود توپ را به زیر طاق دروازه اولریش فرستاد و حساب کار 1-0 شد. در دقیقه '88 و در میان تلاش های مونیخی ها برای جبران نتیجه، تیاگو با مصدومیتی جزئی جای خود را به اوزتورک داد. دقیقه '2+90 ماریانو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما در موقعیت تک به تک، اولریش با پای خود ضربه این بازیکن را برگشت داد تا در نهایت بازی با همین نتیجه، 1-0 به سود رئال مادرید پایان یابد و آنچلوتی مقابل تیم سابق خود شکست خورد.

ترکیب دو تیم