شرح عجیب ماجرای آذری و گل محمدی در تمرین ذوب آهن

شرح عجیب ماجرای آذری و گل محمدی در تمرین ذوب آهن

وبسایت رسمی برنامه نود - روز گذشته سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن طی اتفاقی عجیب به تمرینات این تیم رفت و به بازیکنان اعلام کرد یحیی گل محمدی حق تمرین دادن ندارد و باید به خاطر مصاحبه اش در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

به گزارش وبسایت نود، پس از این رفتار آذری یحیی گل محمدی ناراحت می شود و تمرین ذوب آهن را ترک می کند. به این ترتیب یحیی گل محمدی و سعید آذری که از نساجی مازندران همکاری با یکدیگر را آغاز کرده بودند به خط پایان رسیدند.

ذوب آهن در حالی که سه فصل متوالی در خطر سقوط قرار داشت با گل محمدی به دو قهرمانی متوالی جام حذفی رسید و در مقابل تیم های بزرگ هم عملکرد قابل قبولی داشت. ذوب آهن فصل قبل بهترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم شد و بیشترین امتیازات را گرفت، بیشترین گل را زد و گمترین گل خورده را داشت.

اختلافات آذری و گل محمدی از چند وقت پیش آغاز شد، پس از مصاحبه ای که یحیی گل محمدی درباره رامین رضاییان و استقبال از آمدن او به ذوب آهن انجام داد، آذری واکنش نشان داد و گفت یحیی این خواسته اش را با ما در میان نگذاشته و دو سال قبل که ما این بازیکن را به او پیشنهاد دادیم با مخالفت گل محمدی روبرو شده بود.

همین مصاحبه باعث شد یحیی گل محمدی نسبت به آذری که تا به حال چند بار مصاحبه هایی با کنایه درباره او انجام داده بود واکنش نشان دهد. گل محمدی در مصاحبه اش درباره عدم جذب پریرا و سایر بازیکنان مدنظرش صحبت کرد و این که او را به برای خرید بازیکن به برزیل فرستادند اما تنها یک بازی را از نزدیک تماشا کرده و دو بازی را هم از تلویزیون دید. دو بازیکن برزیلی را در این سفر خواست که مسئولان به او گفتند امکان جذبشان وجود ندارد و همین مصاحبه ها و اتفاقات باعث شد کار به اینجا بکشد و سرمربی و مدیرعامل ذوب آهن به بن بست بخورند و به نظر جدایی گل محمدی از ذوب آهن قطعی شود.