بارسلونا 4-2 لستر سیتی؛ غلبه قهرمان لالیگا بر قهرمان انگلیس تحت تأثیر درخشش موسی

بارسلونا 4-2 لستر سیتی؛ غلبه قهرمان لالیگا بر قهرمان انگلیس تحت تأثیر درخشش موسی

وبسایت رسمی برنامه نود - قهرمان فصل گذشته لالیگا در دیداری دوستانه به مصاف قهرمان لیگ برتر رفت که در نهایت موفق شد با حساب 4-2 از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش وب سایت نود، تیم لوئیز انریکه در دومین دیدار پیش فصل خود، بعد از جدال با سلتیک، به مصاف لستر سیتی و شاگردان رانیری رفت، در حالیکه همچنان تعدادی از ستاره ها و نفرات اصلی خود را در اختیار نداشت. در دقیقه '26 روی پاس در عمق عالی مسی، مونیر الحدادی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به راحتی حساب کار را 1-0 کرد. بارسلونا آماده نشان می داد و در دقیقه '34 این بار نوبت گلزنی لوئیز سوارز بود؛ ستاره اروگوئه ای از سمت راست محوطه و در زاویه ای تنگ به هر زحمت از سد دو مدافع لستر عبور کرد و با ضربه ای زیبا توپ را به زیر طاق دروازه فرستاد. این پایان کار نبود و در دقیقه '45 قبل از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه، روی ارسال دقیق سوارز به داخل محوطه، مونیر بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک بغل پای ساده توپ را از کنار پای تسیلر وارد دروازه کرد تا آبی اناری ها 3-0 برنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، لستر دست به 7 تعویض زد که مهم ترین آنها احمد موسی و مندی، دو خرید جدید این باشگاه بودند و بازیکنانی چون محرز، واردی و وس مورگان از ترکیب خارج شدند. موسی خیلی زود و به شکلی فوق العاده تأثیر خود را گذاشت و در دقیقه '48 به زیباترین شکل ممکن خود را نشان داد؛ وی حرکتی را از میانه میدان آغاز کرد و با فرار تند و تیز خود دو مدافع بارسلونا را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک حساب کار را 3-1 کرد. در این نیمه، شاگردان رانیری به وضوح از حریف خود تسلط بیشتری داشتند و در دقیقه '66 موسی گل دوم را هم به ثمر رساند؛ توپ ربایی بازیکن لستر در سمت راست، توپ را درون محوطه به موسی رساند و این مهاجم نیجریه ای با شوتی محکم توپ را به زیر طاق دروازه ماسیپ فرستاد.

لیونل مسی بعد از نزدیک به یک ساعت حضور در میدان همراه با آردا توران از بازی بیرون رفتند و جای خود را به کارلس آلنا و سمپر دادند. در دقیقه '83 رافائل موییکا جوان کار لستر را تمام کرد؛ ارسال زمینی سوارز از سمت چپ به درون محوطه، بعد عبور از چند بازیکن به موییکا رسید تا وی با ضربه پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاده و حساب کار 4-2 شود. در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا لستر متحمل دومین شکست خود شود.