بازی هجومی عبدالرحمن بابا دلیل ترک چلسی

بازی هجومی عبدالرحمن بابا دلیل ترک چلسی

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سابق چلسی گفت: آنتونیو کونته به این دلیل اجازه خروج او را صادر کرد که بازی او خیلی هجومی است.

به گزارش وب سایت نود، عبدالرحمن بابا مدافع چپ سابق چلسی در گفتگو با پایگاه های خبری انگلیس گفت آنتونیو کونته به او اعلام کرده که چون بازی او خیلی هجومی است می تواند تیم را ترک کند به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

رحمان 22 ساله روز پنج شنبه با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به تیم شالکه آلمان پیوست. این بازیکن گفت کونته به من دو توصیه مهم داشت اول اینکه باشگاه را ترک کنم و دوم هم قرارداد من قرضی باشد. او برایم توضیح داد که قصد دارد یک فوتبال هجومی را پیاده کند و با توجه به اینکه تفکر بازی من هجومی است، ممکن است بازی های زیادی در این فصل به من نرسد.

این بازیکن 22 ساله از سال 2015 با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند به چلسی پیوست و فصل گذشته در 23 بازی برای این تیم به میدان رفت. وی در مورد حضورش در شالکه گفت: مربی تیم اعتماد به نفس زیادی به من داد و به همین دلیل می گویم که این تیم آلمانی بهترین انتخاب من بوده است. وی در مورد هم پستی هایش در تیم جدید بوندسلیگایی می گوید ما باید در هر پست حداقل دو بازیکن داشته باشیم تا بتوانیم در طول فصل رقابت خوبی با حریفان ارائه دهیم. رقابت برای ما بسیار حیاتی است و چیزی است که به آن نیاز داریم.

2081