بالاگرفتن جنگ قدرت درون دروازه بارسلونا

بالاگرفتن جنگ قدرت درون دروازه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از جلسه فوری تراشتگن و مدیر برنامه هایش با مسئولان بارسلونا دادند. طبق ادعای این منابع، دروازه بان آلمانی بارسا تهدید کرده است که در صورتیکه امسال هم در لالیگا ذخیره براوو باشد، بارسا را ترک خواهد کرد. او پیشنهادی خوب از سیتی دریافت کرده ضمن اینکه رقم فسخ قراردادش نیز 40 میلیون یورو است.

با وجود اینکه مدیریت بارسلونا مخالف هر گونه جدایی دروازه بان های خود است، حالا خود را با مخمصه ای بزرگ روبرو می بیند که می تواند تبعات سنگینی نیز در پی داشته باشد. در دو سال اخیر، لوئیس انریکه، سرمربی بارسا از براوو در لالیگا و از تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری بصورت ثابت استفاده کرده؛ تاکتیکی که مورد قبول این دو دروازه بان نبود و به نظر می رسد که امسال هیچکدام حاصر به ادامه آن روند نیستند.

مسئولان بارسلونا مایلند تا انریکه از تراشتگن در لالیگا بصورت ثابت استفاده کند با این حال سرمربی آبی اناری ها هنوز موضع خود در این زمینه را روشن نکرده است. آ اس امروز گزارش داد که فشارها روی انریکه برای استفاده از تراشتگن افزایش یافته است.

دروازه بان آلمانی با سن کم و تجربه خوب خود از شانس بیشتری برای ماندگار شدن درون دروازه بارسلونا برخوردار است و شاید در نهایت کلودیو براوو تصمیم بگیرد بارسا را پس از دو سال ترک کند.