والدانو: آرژانتین باید هرچه زودتر مسی را بازگرداند

والدانو: آرژانتین باید هرچه زودتر مسی را بازگرداند

وبسایت رسمی برنامه نود - خورخه والدانو که سابقه قهرمانی جهان همراه با تیم ملی آرژانتین را دارد، خواهان بازگشت لیونل مسی به این تیم است. به گزارش وب سایت نود، ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا بلافاصله بعد از شکست در سومین فینال متوالی که این بار در کوپا آمریکا و باز هم مقابل شیلی رقم خورد، از بازی های ملی خداحافظی کرد.

به دنبال این اتفاقات و استعفای تاتا مارتینو از سرمربیگری آرژانتین، ادگاردو بائوزا هدایت آلبی سلسته را به عهده گرفت. والدانو که 23 بازی ملی در کارنامه دارد و بخشی از تیم قهرمان جام جهانی 1986 بود، در مصاحبه با Fox Sport گفت:

وقت آن رسیده که او کار خود را بکند. برای بهبود سرخوردگی ها باید کمک کنید تا زمان درست و مناسب انتخاب شود. باید هرچه زودتر مسی را بازگردانید.

والدانو 60 ساله معتقد است که برنده 5 دوره توپ طلا، تحت فشار شدیدی بوده است:

رهبران نفوذ بسیار زیادی در تیمی دارند که برای آن بازی می کنند، و حریفان نقش غیرقابل انکاری بازی می کنند. مسی هر بار که توپ را لمس می کرد، برای پیروزی در مسابقات احساس تعهد داشت. بار بیش از حدی روی شانه های او وجود داشت. ما در مورد یک نابغه صحبت می کنیم که بهترین بازیکن دنیاست. بازنشستگی او یک مشکل بزرگ است، به خصوص در شرایطی که فوتبال حال حاضر آرژانتین دارد. بازگرداندن هرچه زودتر مسی یک ایده خیلی خوب خواهد بود.

آرژانتین در تاریخ 1 و 6 سپتامبر (11 و 16 شهریور) باید در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم های اروگوئه و ونزوئلا برود و زمان زیادی برای آماده سازی ندارد.

1771