آینده مبهم براوو و تر اشتگن در بارسلونا؛ کدام جدا خواهد شد؟

آینده مبهم براوو و تر اشتگن در بارسلونا؛ کدام جدا خواهد شد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مارک آندره تر اشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا، در بیانیه ای که به این باشگاه تحویل داده خواهان روشن شدن آینده خود شده است.

به گزارش وبسایت برنامه نود، دو روزنامه اسپانیایی AS و Mundo Deportivo طی گزارشی در سایت های اینترنتی خود عنوان کرده اند که مدیر برنامه های دروازه بان آلمانی بارسلونا با کادر فنی این تیم دیدار کرده است و از آن ها خواسته تا انتخاب اول (دروازه بان) کادر فنی برای فصل آینده هر چه زودتر مشخص شود و در صورتی که تراشتگن کماکان انتخاب دوم باشد از این باشگاه جدا خواهد شد. گلر 24 ساله آلمانی بارسلونا تا 2019 با این باشگاه قرارداد دارد و مورد توجه چند باشگاه انگلیسی از جمله منچسترسیتی قرار گرفته است.

تر اشتگن تابستان 2014 طی یک انتقال 12 میلیون یورویی از مونشن گلادباخ راهی بارسلونا شد و در 2 فصل گذشته در اکثر مقاطع فقط در بازی های لیگ قهرمانان و جام حذفی درون دروازه کاتالان ها ایستاده است.

از طرفی دیگر گفته می شود کلودیو براوو دروازه بان شیلیایی بارسلونا هم خواهان تضمین از کادر فنی برای قرار گرفتن درون دروازه بارسلونا شده و مدیر برنامه های او هم دیداری با مسئولان فنی تیم داشته است. طبق این گزارشات به نظر می رسد فصل آینده به احتمال فراوان فقط شاهد حضور یکی از این دو دروازه بان (تر اشتگن و براوو) در بارسلونا خواهیم بود.1985