فوتبال، المپیک 2016 را افتتاح می‌کند/ برزیل در اندیشه کسب اولین پیروزی

فوتبال، المپیک 2016 را افتتاح می‌کند/ برزیل در اندیشه کسب اولین پیروزی

از بامداد پنج‌شنبه، رقابت‌های بخش مردان المپیک 2016 ریودوژانیرو شروع می‌شود.

به گزارش کاپ، رقابت‌های فوتبال مردان المپیک 2016 ریودوژانیرو از بامداد پنج‌شنبه با برگزاری 3 دیدار از گروه‌های اول و دوم شروع می‌شود.

 در گروه اول، برزیل میزبان در حضور جوانان پرامید خود به مصاف آفریقای‌جنوبی می‌رود.

 غیر از نیمار، چشم امید برزیل به رناتو آگوستو، یکی از بالای 23 سال تیم است؛ هر چند بازیکنانی مانند رافینیا، گابریل اندرسون و والاس هم نشان داده‌اند در مواقع کلیدی می‌توانند عصای دست رودریگو میکال، سرمربی تیم باشند.نیمار بدون تردید ستاره اول تیم و این رقابت‌هاست و دیدن بازی مارکینیوش از پاری‌سن‌ژرمن هم خالی از لطف نیست.

 در سوی مقابل آفریقای‎‌جنوبی بی‌تجربه هر چند در نگاه اول تیم چندان دردسرسازی نشان نمی‌دهد اما سبک قدرتی تیم «اوون دگاما» می‌تواند هر تیمی از جمله برزیل را از پا دربیاورد.

سایر بازی‌ها 

در دیگر بازی گروه اول، عراق، نماینده آسیا در اولین بازی رسمی فوتبال و به طور کلی المپیک 2016 به مصاف دانمارک می‌رود. نفس حضور عراق در این رقابت‌ها برای قهرمان سابق آسیا کافی به نظر می‌رسد،؛ مگر اینکه شاگردان «عبدالغنی شهید» قصد رقم زدن خاطرات خوش قبلی از حضور در المپیک را داشته باشند! در این صورت دانمارک قدرتی به دردسر عظیمی دچار می‌شود.

در اولین بازی گروه دوم هم کلمبیا و سوئد  2 سبک متفاوت را به نمایش می‌گذارند. کلمبیا با بازیکنانی مانند گوتیرس و آگیلار، تکنیک بالای خود را به نمایش می‌گذارد و بازی منظم و تاکتیکی سوئدی‌ها در تقابل با این سبک، روز جالبی را رقم می‌زند.

برنامه بازی‌های روز اول:

گروه اول: برزیل-آفریقای‌جنوبی، عراق-دانمارک

گروه دوم: کلمبیا- سوئد