مطهری در گفتگو با سایت نود؛ میانگین سنی پیکان بالا نیست

مطهری در گفتگو با سایت نود؛ میانگین سنی پیکان بالا نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم پیکان گفت: میانگین سنی تیم ما برخلاف نقدهای مطرح شده بالا نیست و کمتر از 26 سال است.

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پیکان در گفتگو با سایت برنامه نود افزود: پیکان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر است و ما تنها تعدادی بازیکن لیگ برتری می توانستیم جذب کنیم. به تیمی که داریم اعتقاد داریم و آماده سازی بسیار خوبی داشتیم و سعی می کنیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

وی درباره انتقادات از میانگین سنی پیکان و جذب بازیکنان مسن افزود: ما بر اساس نیازهایمان و آن چه که در بازار نقل و انتقالات امکانش وجود داشت بازیکن جذب کردیم. میانگین سنی تیم هم برخلاف نقدهای مطرح شده مشخص بوده و کمتر از 26 سال است. نمی دانم برخی انتقادها برچه اساسی مطرح می شود. میانیگن سنی تیم خیلی چیزها را نشان می دهد.

دستیار مجید جلالی درباره بازی قبلی پیکان با صبا گفت: یک صحنه بحث برانگیز مانع از پیروزی ما شد، داور و کمک داور درباره آن صحنه پنالتی اشتباه کردند. ما می توانستیم برنده بازی باشیم، این سه امتیاز می توانست به تیم ما خیلی کمک کند و از این نظر متضرر شدیم.

مطهری در پایان گفت: روند حرکتی تیم خوب بوده  و به آینده تیم امیدوار هستیم و کار خودمان را انجام می دهیم. به برخی حواشی که عده ای سعی می کنند در سایت ها برای تیم ما ایجاد کنند کاری نداریم.