جزئیات حضور تیم منتخب لالیگا در تهران برای بازی تجلیل و قدردانی از نکونام

جزئیات حضور تیم منتخب لالیگا در تهران برای بازی تجلیل و قدردانی از نکونام

وب سایت رسمی برنامه نود- همانطور که در برنامه نود متوجه شدید،‌قرار است تیم منتخب ستارگان لالیگا به تهران بیاید و یک بازی دوستانه با تیم منتخب ستارگان هنر و فوتبال ایران برگزار کند.

به گزارش سایت نود، در این باره ناتان قبادی مدیر کمیته بین الملل باشگاه هنرمندان که واسطه حضور تیم ستارگان در تهران است توضیحاتی را به سایت نود ارائه کرد.

وی در این باره گفت: سال گذشته باشگاه هنرمندان ايران با دست خالي و همت حسين يار يار مدير عامل باشگاه باعث شد تا اتفاق خوبي رخ دهد و طرفداران ایرانی فوتبال هم حسابی خوشحال شدند و تیم منتخب ستارگان جهان به تهران آمد. چون استقبال بسیار خوبی از این بازی شد، برای تکرار بازی در صدد بوديم تيمي از ستارگان لالیگا به ايران دعوت كنيم، ولي وقتي جواد نكونام كفشهايش را اويزان كرد از طرفي حسين يار يار با من تماس گرفته شد که بتوانم تیم ستارگان را به تهران بیاورم.

قبادی ادامه داد: من آن زمان در اسپانیا بودم و ماجرا با خود نكونام در ميان گذاشتم. برای او هم جالب بود كه با هم ليگي هايش كه سالها به صورت حرفه اي رقابت كرده بازي دوستانه اي را با هم بازيهايي ايراني و دوستانش در ايران تجربه كند. البته باید بگویم که اين اصلا بازي خداحافظي نيست،بيشتر جنبه تجليل و قدر داني از ايشان را دارد. این موضوع را بازیکنان تیم منتخب ستارگان لالیگا هم در میان گذاشتم و آنها هم مشتاقانه براي اين سفر رأي مثبت دادند و براي اينكه  همه چيز جدي دنبال شود ويدئو هايي اماده كرديم و در برنامه نود پخش شد که جا دارد از عادل فردوسي پورتشكر كنم كه با حجم زياد برنامه اش و كار سخت اولين برنام نود فصل قبول كرد كه پخش شود.

ظاهرا در این بازی که تجلیل و قدردانی از جواد نکونام است تیم هنرمندان هم نقش دارد چرا که امسال قهرمان جام جهانی فوتبال هنرمندان در مسکو شدند و با تلفیقی از بازیکنان سابق فوتبال وهنرمندان این بازی به یادماندنی را انجام می دهند.

قبادی گفت که ليست نهايي تا چند روز ديگر اعلام می شود و ولي نظر بر اين است كه بازيكنان فوتبال از نسل بازيگري خود نکونام در ترکیب تیم منتخب ستارگان هنر و فوتبال ایران حضور داشت باشند. در حال حاضر فريدون زندي، مهدي مهدوي كيا، وحيد هاشميان، كريم باقري، فرهاد مجيدي، ابراهيم ميرزا پور و از هنرمندان و مجریان  پوريا پور سرخ، عادل فردوسي پور، محسن تنابنده، فرشيد فهيم، سيد جواد هاشمي حضورشان قطعی شده و سرپرست تیم هم محسن گلدهي انتخاب شده است اما ليست قطعی به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان درباره شایعه حضور پویول و گونزالس در تهران گفت: این دو بازیکن هم در لیست بودند اما شرایطشان طوری نیست که بتوانند به تهران بیایند و خبرهایی که امروز دراین باره منتشر شده درست نیست. از کسانی که پیگیر خبرهای بازی تیم منتخب ستارگان لالیگا و تیم منتخب ستارگان فوتبال و هنر ایران هستند می خواهم تا اخبار موثف و درست را از طریق سایت نود دنبال کنند و خبرها از طریق سایت نود اعلام می شود.

لیست بازیکنانی که آمدشان به تهران قطعی شده است به این شرح است:

دروازه بانان: کوکه کنترراس‌

مدافعان: میشل سالگادو،‌ فرناندو سانز، فرانسیسکو پاون، گایسکا مندیتا، البلدا، کریستین کارنبئو، مارکو سنا، فرناندو مورینتس، آبیدال، آلوز لوکه، لوییز گارسیا، کلود ماکه له له

سه یا چهار بازیکن بزرگ دیگر با یک مربی سورپرایز هم قرار شده به تهران بیایند.