ریوالدو: می دانم که روزی نیمار به یکی از بزرگترین بازیکنان جهان تبدیل می شود

ریوالدو: می دانم که روزی نیمار به یکی از بزرگترین بازیکنان جهان تبدیل می شود

به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، ریوالدو فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل معتقد است که نیمار به زودی به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد.

 

ریوالدو 5 سال در بارسلونا حضور داشت و به دو قهرمانی لالیگا رسید و در سال 1999 توپ طلای جهان و عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورد.

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جمعا 8 توپ طلا را به دست آورده اند و ریوالدو هموطنش نیمار را در سطح این دو نمی داند، اما باور دارد که او  راه مسی و رونالدو را خواهد رفت.

 

ریوالدو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بارسلونا گفت:

امروز در مقابل نیمار،  مسی و رونالدو وجود دارد و او هنوز راه زیادی برای رسیدن به سطح آنها دارد، اما او در حال پیشرفت است وبه زودی بهترین بازیکن جهان خواهد شد.

 

او یک بازیکن بسیار بزرگی است و من مطئمن هستیم که در جهان بهترین خواهد شد. زمانی که او با بارسا قرار داد امضا کرد من گفتم که او بازیکن بزرگی است و توانایی بهترین شدن را دارد  و من فکر می کنم که کم کم این موضوع در حال وقوع است.

 

وی در ادامه به افتخار آفرینی های بارسلونا اشاره کرد و گفت:

فصل بزرگی پیش روی آنهاست. بارسا همیشه عناوین بزرگ را کسب می کند  و آنها طی پنج و یا شش سال گذشته هواداران  را بسیار خوشحال کرده اند.

 

نه تنها هواداران بلکه همه مردم در سراسر جهان را. آنها برای تماشای بازی بارسا پای تلویزیون می نشینند و سبک بازی این تیم را دوست دارد و من امیدوارم که برسا برای سال های زیادی موفق باشد.

 

آنها یک فصل خوب را پشت سر گذاشته اند، البته قهرمان اروپا نشدند، اما فصل بزرگی انتظار آنها را می کشد.

ریوالدو