محمد خانی: رضاییان و طارمی اگر موفق می شدند، رفتن ها باب می شد

محمد خانی: رضاییان و طارمی اگر موفق می شدند، رفتن ها باب می شد

به گزارش ورزش 11، گفت و گوی ناصر محمد خانی را در زیر بخوانید.   * بازی پرسپولیس را در برابر فولاد چطور دیدید؟

در مجموع این تساوی به ضرر ما شد، ما باید از میزبانی مان استفاده می کردیم ولی حریف را دست کم گرفتیم و وقتی گل خوردیم متوجه شدیم داریم می بازیم، برای همین حمله کردیم و موفق شدیم گل مساوی را بزنیم. در ادامه و در وقت های اضافه می توانستیم گل بزنیم ولی موفق نشدیم.

 * فولاد را چطور دیدید؟

فولاد آمده بود که نبازد، در حمله و دفاع خوب بودند ولی آمده بود که یک مساوی بگیرد و برود، موفق هم شد. ما که مدعی قهرمانی هستیم نباید اینگونه امتیازات را از دست بدهیم. پرسپولیس آمده که قهرمان بشود ولی با این بازی ها نمی تواند.

  * یک مقدار برای قضاوت زود نیست؟

وظیفه ما پیشکسوتان هشدار دادن است، درست است که نمی شود زود قضاوت کرد ولی می گویم اگر این سبک بازی را ادامه بدهند نتیجه نمی گیریم.

 * پریمیوف را چطور دیدید؟

او مدت زیادی بازی نکرد ولی من احساس کردم قد و قواره خوبی دارد ولی اضافه وزن نمی گذارد خوب بازی کند. در یک صحنه هم اگر توپ را با ضربه سر نمی زد، مهدی (طارمی) آن را گل می کرد. البته با چند دقیقه بازی نمی شود چیزی گفت ولی من احساس کردم اضافه وزن دارد.

 * برخی می گویند یکی از دلایل تساوی پرسپولیس در مقابل فولاد، اشتباهات ربیع خواه بود.

بازیکن باید برود در خط حمله اضافه شود، با تعداد کم نمی توان به گل رسید، به نظر من اینکه می گویند ربیع خواه چپ را اتوبان کرده بود درست نیست، او جلو می رفت و هافبک ها باید پشتش را پر می کردند که نمی کردند.

 * به نظرتان بازگشت انصاری به پست اصلی اش عاقلانه تر نیست؟

با شما موافقم، ما باید یک دفاع خوب را کنار سید جلال بگذاریم و انصاری را به چپ ببریم، چون چپ پای تخصصی است و خوب اضافه می شود، البته همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد و او باید تصمیم بگیرد.

  * بازگشت رضاییان را به صلاح پرسپولیس می دانید؟

به هر حال رامین رفته و برگشته، گل های خوبی هم برای ما زده بود، با اینکه چه اتفاقاتی افتاد که او رفت کاری ندارم ولی بازگشتش می تواند به تیم کمک کند.

 * ولی برخی می گویند شاید این رفتن ها باب شود.

به نظر من اگر رضاییان و طارمی می رفتند و موفق می شدند باب می شد. وقتی موفق نشده اند باب نمی شود، بازیکنان می ترسند که بروند و شرایط بدتر شود.