مویس: منچستریونایتد با من ناجوانمردانه برخورد کرد

مویس: منچستریونایتد با من ناجوانمردانه برخورد کرد

سرمربی اسکاتلندی بار دیگر روزهای تلخ حضور در منچستریونایتد را به یاد آورد.

به گزارش کاپ، دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی ساندرلند بار دیگر در گفت‌وگویی رفتار سران منچستریونایتد در دوران کوتاه حضورش در این تیم را ناجوانمردانه و غیرحرفه‌ای خواند.

 اولین جانشین سرآلکس فرگوسن افسانه‌ای در این باره گفت: «وقتی شما با یک مربی قرارداد 6 ساله می‌بندید و تنها 10 ماه به او وفادار می‌مانید، یعنی آنچه جوانمردی و رفتار انسانی تلقی می‌شود را رعایت نکرده‌اید.فوتبال شبیه زندگی است. برای بقا باید پیروز شوید و من به اندازه کافی برای باشگاه پیروزی به دست نیاوردم.درباره اخراج من از این باشگاه حرف‌های زیادی زده شد؛ حرف‌هایی که البته فقط نوعی توجیه برای اقدامات باشگاه بود.»

 مویس از آن دوران چنین درس‌هایی گرفت: «آن روزها به من یادداد فوتبال در سطح حرفه‌ای چگونه دنبال می‌شود. البته در سطح اول فوتبال می‌مانم چون باید در چنین جایگاهی باشم. به طور کلی در دنیای مربیگری نباید فرصت‌های بزرگ را از دست بدهید و پیشنهادهای مناسب را رد کنید. اگر  کارنامه خوبی نداشته باشید، قطعا به شما پیشنهاد کار در باشگاه‌های بزرگ داده نمی‌شود.در حال حاضر نسبت به آن دوران شرایط بهتری دارم و در مناسب‌ترین زمان ممکن پیشنهادی مناسب از ساندرلند دریافت کردم.در حال حاضر در سمت فعلی حس خوبی را تجربه می‌کنم.»