اشکان دژاگه در فهرست مازاد العربی قرار ندارد

اشکان دژاگه در فهرست مازاد العربی قرار ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در فهرست مازاد باشگاه العربی قرار ندارد و فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند.

به گزارش وبسایت نود، با وجود اخبار متعدد مطرح شده در رسانه های قطری و ایرانی طی هفته های گذشته اشکان دژاگه در فهرست مازاد العربی نیست و فصل بعد در این تیم قطری بازی خواهد کرد.

مدیربرنامه های دژاگه با تایید این خبر به سایت برنامه نود گفت: در حالی که پیوسته اخباری مبنی بر قرار گرفتن نام اشکان دژاگه لیست در مازاد العربی منتشر می شود او در تمرینات و اردوهای تیمش حضور دارد و این تیم را ترک نخواهد کرد. اصلا هیچ صحبتی مبنی بر جدایی اشکان مطرح نشده و این که می گویند باشگاه او را نمی خواهد را رسانه ها عنوان می کنند و دلیلی ندارد من راجع به آن صحبت کنم.

باشگاه العربی زمانی که رضایتنامه دژاگه را از تیم انگلیسی فولام دریافت کرد هزینه سنگینی در حدود 6 میلیون یورو انجام داد. قرارداد سالیانه دژاگه با العربی هم 5 میلیون یورو است و فسخ قرارداد این بازیکن گران قیمت برای العربی کار آسانی نیست.

دژاگه هم پیشنهادی با این قیمت ندارد که تمایل به جدایی از العربی داشته باشد و به این ترتیب اشکان دژاگه قرار نیست از العربی جدا شود و در این تیم ماندنی است.

این بازیکن روز گذشته هم همراه با تیمش راهی اردوی آلمان شد.