بوفون پس اخراج زیدان در فینال 2006، به وی چه گفت؟!

بوفون پس اخراج زیدان در فینال 2006، به وی چه گفت؟!

به گزارش ورزش 11، سرمربی حال حاضر کهکشهانی ها در طول دوران حرفه ای فوتبال خود، تمام عنوانی شخصی، باشگاهی و ملی را در کلکسیون افتخارات خود دارد و بارها توسط رسانه ها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان لقب گرفته است. زیدان از توانایی بالای در کنترل توپ برخوردار بود و در طول 90 دقیقه حضورش در زمین، از او اشتباه فنی و یاغیرفنی شاهد نبودیم، اما تنها اشتباه او در فینال جام جهانی 2006 آلمان مقابل تیم ملی ایتالیا، تبدیل به یکی از جنجالی ترین صحنه های تاریخ فوتبال شد.  در پی توهین ماتراتزی به خانواده زیدان، وی در یک لحظه و به شکل عجیبی سرش را به سینه این مدافع بلند قامت کوبید و ماتراتزی نیز خود را با شدت زیادی به زمین انداخت تا داور، کارت قرمز را جلوی دیدگان زیزو به نمایش بگذارد. زیدان از بازی اخراج شد و همه حاضرین در استادیوم و همچنین بیندگان تلویزیونی را در بهت فرو برد. برخی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا به سمت زیدان آمدند تا او را از کار اشتباهش آگاه کنند و به او بگویند که باید بابت این حرکت از ماتراتزی دلجویی کند، اما جان لوئیجی بوفون واکنش دیگری نشان داد و حال شبکه رادیویی راک وان پس از 10 سال، صحبت های بوفون و زیدان را فاش کرد. این شبکه رادیویی با توجه مستنداتی که به آن اشاره کرده ادعا می کند که پس از اینکه مشخص شد، قرار نیست زیدان به دلجویی ماتراتزی برود، بوفون به کنار زیدان رفت و به او گفت:

همه دیدند چه اتفاقی افتاده، اگر مایل نیستی عذرخواهی کنی و خودت را مقصر نمی دانی پسر زودتر از زمین بیرون برو تا بازی آرام شود.

جان لوئیجی بوفون و زین الدین زیدان این دو ستاره ایتالیایی و فرانسوی که چندین سال در یوونتوس همبازی بودند، رفاقت دیرینه ای هم با یکدیگر داشته و دارند، شواهد نشان می دهد که صحبت های بوفون روی زیدان تاثیر زیادی داشت و او پس شنیدن این حرف ها بلا فاصله از زمین بیرون رفت.

جان لوئیجی بوفون و زین الدین زیدان