من سیتی 1-1 دورتموند / پیروزی تیم پپ در ضربات پنالتی

من سیتی 1-1 دورتموند / پیروزی تیم پپ در ضربات پنالتی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی در دیداری دوستانه مقابل دورتموند در ضربات پنالتی پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین دیدار از رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ منطقه چین، تیم های منچسترسیتی و دورتموند روز پنج شنبه در ورزشگاه شنژن به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر یک پایان یافت و در ضربات پنالتی، سیتی پیروز شد.

در این مسابقه دو مربی با این ترکیب، تیمشان را روانه میدان کردند:

منچستر سیتی: کابایرو - مافائو، آدارابیو، کولارف، آنجلینو، فرناندینیو، زینیچنکو، بارکر، ایهه ناچو، ناواس

بروسیا دورتموند: بورکی - گینتر، پاپاستاتوپولوس، بارترا، اشملزر، روده، شاهین، مور، لایتنر، دمبله، راموس

نیمه اول دورتموند بهتر آغاز کرد و در بیست دقیقه ابتدایی چندین فرصت گلزنی خوب بدست آورد که در استفاده از این موقعیت ها خوب عمل نکرد. دمبله می توانست در دو صحنه دروازه کابایرو را باز کند ولی این اتفاق نیفتاد.

بعد از گذر از دقایق ابتدایی، تیم پپ خودش را در میدان پیدا کرد و آنها نیز به چند فرصت دست یافتند که ایهیناچو در استفاده از فرصت ها، با دقت عمل نکرد.

در بین دو نیمه، پپ هشت تعویض انجام داد و توخل نیز دست به شش تعویض زد. بازیکنانی نظیر توره، استرلینگ، سیلوا، و آگوئرو در بین دو نیمه به زمین رفتند.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند ولی این سیتی بود که در دقیقه 78 به گل اول بازی رسید، آگوئرو در دقیقه 79 موفق شد دروازه دورتموند را باز کند.

دورتموند بعد از خوردن این گل، در ده دقیقه پایانی، به دروازه حریف فشار آورد و موفق شد در پنجمین دقیقه از وفت های اضافه توسط پولیشیچ به گل تساوی برسد. به این ترتیب دو تیم در وقت های معمول بازی به تساوی 1-1 رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

هر دو تیم ضربه اول پنالتی خود را از دست دادند، اما 4 ضربه پنالتی بعدی خود را گل کردند تا کار به تک ضربات کشیده شود. در نهایت این سیتی بود که موفق شد در ضربات پنالتی 6-5 پیروز شود.

لازم به ذکر است، تورنمنت اینترنشنال چمپیونزکاپ منطقه چین، با حضور سه تیم برگزار شد که در بازی اول این تورنمنت، دورتموند 4-1 یونایتد را شکست داد، دیدار دوم ( داربی شهر منچستر) به دلیل شرایط بد زمین لغو شد.

2021