اقبالی: در مقدماتی جام جهانی جوانگرایی کنیم

اقبالی: در مقدماتی جام جهانی جوانگرایی کنیم

مسعود اقبالی گفت: این گروه بهترین فرصت برای جوانسازی تیم ملی فوتبال است و از همین مقدماتی می توانیم کار جوانگرایی در تیم ملی را شروع کنیم.

وی ادامه داد: اگر تیم های همگروه ما قوی بودند، قطعا باید از ترکیب تیم اول خود استفاده می کردیم اما واقعا با این گروه بهتر نیست نفرات جوانی را جایگزین بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان کنیم.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: سخترین حریف ما در این مرحله عمان است که البته قطعا تیم ملی فوتبال ایران مقابل این تیم هم به مشکل نخواهیم خورد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: امیدوارم مسایل سخت افزاری تیم ملی نیز هرچه سریعتر بهبود پیدا کند تا تیم ایران در بهترین شرایط خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند.

وی تصریح کرد: تنها ویژگی مربی خارجی این است که مسئولان به حرف او خیلی راحت تر گوش می کنند. اگر مربی ایرانی در راس تیم ملی بود به هیچ یک از خواسته های آنها بها نمی دادند.

اقبالی در مورد شایعه انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش، تصریح کرد: کاملا مخالف حضور ملی پوشان جوان در کادرفنی تیم های باشگاهی و ملی هستم. متاسفانه دیدم کریم باقری دستیار برانکو شده است آیا بهتر نیست این بازیکن اسطوره ای کشورمان اول باید به فکر گرفتن مدرک درجه یک مربیگری باشد و بعد در تیم های پایه کار کند و بعد در تیم های مطرح مربیگری کند.

اقبالی خاطرنشان کرد: این مربیان باید در تیم های پایه خود را ثابت کنند و به تدریج بالا بیایند. شاید برخی از آنها موفق بوده اند، اما کار را به صورت اصولی یاد نگرفته اند.