آموزش فوتبال فانتزی سایت نود

آموزش فوتبال فانتزی سایت نود

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از اولین ورود به صفحه­ فوتبال فانتزی سایت نود، برای ساخت تیم جدید، روی سریع تیمتو بساز کلیک کنید.

در صفحه­ باز شده، شما باید 15 بازیکن تیم­تان را مشخص کنید. با رعایت قوانین خرید بازیکن، سقف بودجه­ 100 واحدی و البته حداکثر 3 بازیکن از هر تیم، 15 بازیکن شامل 2 دروازه­ بان، 5 مدافع، 5 هافبک و 3 مهاجم را انتخاب کنید.

دقت کنید که با شروع اولین هفته­ بازی­ها بعد از ثبت­ نام شما، تغییرات کلی در 15 بازیکن فقط یک­ بار، آن هم در حالت استفاده از فرصت جابجایی نامحدود ممکن خواهد بود و شما هرهفته تنها یک جابجایی رایگان خواهید داشت. جابجایی­ های بیشتر، 4 امتیاز منفی را در پی دارند. پس در انتخاب بازیکنان دقت کنید.

بعد از انتخاب بازیکنان، در صفحه­ ای که به صورت خودکار باز می­­شود، سیستم بازی 11 نفره­ ی مدنظرتان را مشخص کنید

در ادامه با کلیک روی یکی از بازیکنان و زدن گزینه­ انتخاب به عنوان کاپیتان، کاپیتان تیم­تان را که در هر هفته امتیازش دوبرابر می­ شود، مشخص کنید. توجه کنید که بعد از بازی­ های هرهفته می­ توانید کاپیتان را تغییر دهید.

با کلیک روی ذخیره­ تیم کار ساخت تیم شما به پایان رسیده و کافی است تیم­تان با شناسه­ کاربری شما در سایت نود تایید شود. پس در صفحه­ باز شده با ایمیل و گذرواژه­ ی خود لاگین کنید، یا حساب کاربری جدید بسازید.

تیم شما ذخیره شد. در صفحه­ تیم من مهلت انجام تغییرات تا قبل از شروع بازی­های هفته مشخص شده است. ترکیب 11 نفره­ و کاپیتان خود را برای بازی­های پیش رو مشخص کنید و با کلیک روی ذخیره­ تیم، تغییرات را ثبت کنید