شما مربی ستاره های لیگ برتری باشید! / فوتبال فانتزی سایت نود راه اندازی شد

شما مربی ستاره های لیگ برتری باشید! / فوتبال فانتزی سایت نود راه اندازی شد

وب سایت رسمی برنامه نود- مهدی رحمتی با واکنش هایش دروازه تیم شما را بسته نگاه می دارد. سروش رفیعی برایتان پاس گل می دهد و مهدی طارمی در خط حمله تیم تان گلزنی می کند. ستاره های لیگ برتر این بار متعلق به شما هستند. اگر تا به امروز صرفاً به دنبال موفقیت تیم محبوب خود بوده اید، حالا در فوتبال فانتزی نود، می توانید به دنبال تشکیل یک تیم موفق برای خودتان باشید.

شما مدیر و البته مربی یک تیم هستید. بودجه می گیرید، بازیکن می خرید، کاپیتان تعیین می کنید، ترکیب می چینید و تعویض می کنید. ستاره های لیگ برتر همه در دسترس شما هستند. از رحمتی و سیدجلال تا آندو و ادینیو. با رعایت سقف بودجه ترکیب خود را بچینید و در انتظار درخشش بازیکنان تان در بازی های لیگ باشید.

گلزنان برتر لیگ را پیش بینی کنید تا امتیاز بیشتری بدست آورید. از گل و پاس گل گرفته تا گرفتن پنالتی و بسته نگه داشتن دروازه، همگی امتیازی برای تیم شما خواهند بود. دور بازیکنان خشن را هم خط بکشید چون کارت های زرد و قرمز یا حتی ارتکاب خطای پنالتی امتیاز منفی دارند. پدیده های احتمالی لیگ را شناسایی کنید چرا که با قیمت کمتر می توانید یک بازیکن موفق داشته باشید.

حالا وقت رقابت با دوستانتان رسیده. یک لیگ خصوصی بسازید و با دوستان خود بر سر قهرمانی لیگ تان بجنگید. از تیم مجری برنامه نود عقب نیفتید، رتبه خود بین ده ها هزار شرکت کننده را ارتقاء بدهید و جوایز نفرات برتر هر هفته و البته کل فصل را مال خود کنید!

این شما و این فوتبال فانتزی سایت نود

 برای عضویت در فوتبال فانتزی اینجا را کلیک کنید

برای آشنایی با قوانین بازی اینجا را کلیک کنید.

برای آموزش فوتبال فانتزی اینجا را کلیک کنید

برای بیان نظرات درباره فوتبال فانتزی  اینجا را کلیک کنید و نظراتتان را برای ما بنویسید.