پیش بازی سیاه‌جامگان – ذوب آهن/ شروع پس از دو قهرمانی

پیش بازی سیاه‌جامگان – ذوب آهن/ شروع پس از دو قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - سیاه جامگان در اولین بازی خانگی اش میزبان قهرمان جام حذفی است.

دوشنبه 4 مرداد 95، هفته اول لیگ برتر فوتبال

سیاه‌جامگان مشهد – ذوب آهن اصفهان

ساعت 18:15 در ورزشگاه ثامن مشهد

به گزارش وب سایت برنامه نود، سیاه جامگان که در آخرین دقایق لیگ پانزدهم به شکل معجزه آسایی در لیگ برتر باقی ماند و ملوان را راهی لیگ دسته یک کرد به خوبی می داند در این فصل اگر می خواهد کارش به دقایق پایانی نکشد باید از همین شروع لیگ امتیاز جمع کند.

سیاه جامگان از جمله تیم هایی است که سرمربی فصل گذشته اش را حفظ کرد. البته این تیم باوجود حفظ فرهاد کاظمی تغییراتی هم داشته است. نخست اینکه گفته شده نام این تیم به مشهد تغییر کرده است. از نظر بازیکن هم این تیم تغییرات قابل توجهی داشته است. محمدرضا خانزاده، روح الله سیف الهی، رضا نورمحمدی و حسین بادامکی بازیکنان معروفی است که سیاه جامگان به ترکیب خود اضافه کرده است. از طرفی به نظر می رسد این تیم مشهدی در درون دروازه خود هم از یک دروازه بان برزیلی به نام آندره استفاده کند.

مشهد فردا میزبان ذوب آهنی است که سعی کرده تغییرات کمی داشته باشد. ذوب آهن قهرمان جام حذفی که به تازگی قهرمانی در سوپرجام را هم تجربه کرده است از نظر مربی با ثبات ترین تیم است. این فصل سومین فصل حضور یحیی گل محمدی در ذوب آهن است. ذوبی ها که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند چند بازیکن مهم شان را از دست دادند.

محمدباقر صادقی، مسعود حسن زاده، هادی محمدی، کاوه رضایی، اکبر صادقی و هاشم بیگ زاده از این تیم جدا شدند و در طرف مقابل ذوب آهن خیلی در بازار نقل و انتقالات ریخت و پاش نکرد و به خرید جری بنگستون و یکی، دو بازیکن نه چندان سرشناس بسنده کرد. اتفاق تلخ تر اما برای گل محمدی از دست دادن قاسم حدادی فر بود، این بازیکن طراح به دلیل آسیب دیدگی هشت ماه دور از میادین خواهد بود.

ذوب آهن در دو بازی آخر خود دو قهرمانی را به دست آورد و با روحیه ای بالا فردا به میدان می رود.

تیم داوری: حسن اکرمی – محمدرضا امینی – محمد راهی – وحید صالحی/ناظر: زاهد بحرینی

57189