شلاق پینتوس بر تن رئالی‌ها در مونترال(عکس)

شلاق پینتوس بر تن رئالی‌ها در مونترال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها هفته گذشته برای برپایی اردوی پیش فصل خود راهی کانادا و شهر مونترال شدند. شاگردان زیدان در این اردو قرار است سه بازی دوستانه نیز برگزار کنند که اولینش روز 6 مرداد برابر پاری سن ژرمن خواهد بود اما پیش از این بازی، ده روز تمرینات سخت بدنسازی را باید پشت سر بگذارند.

برای اولین بار در 20 سال اخیر، بازیکنان رئال مادرید در اردوی پیش فصل، تمرینات بدنسازی متفاوتی را تجربه می کنند. آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز ایتالیایی مورد اعتماد زیدان  که از زمان حضور زیزو در یووه باهم آشنایی دارند، از امسال وظیفه مهیا کردن بدن رئالی ها را برعهده دارد و این روزها در مونترال، بازیکنان را زیر شلاق تمرینات سخت خود گرفته است.

در تمام سه سال حضور مورینیو در رئال و نیز دوران آنچلوتی و بنیتس، رئالی ها عادت داشتند که تمرینات بدنسازی را با توپ انجام دهند اما زیر نظر پینتوس، تمرینات بدنسازی بدون توپ انجام می شود. رئالی ها پس از اتمام تمرین به قدری خسته می شوند که نای بلند شدن ندارند و این همان چیزی است که زیدان از پینتوس توقع داشت. سرمربی فرانسوی امیدوار است که با این متد جدید، تعداد مصدومان رئال در فصل آتی نسبت به سالیان اخیر کاهش پیدا کند.