تساوی تیمهای فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان

تساوی تیمهای فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان

در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند .

این مسابقه ، از هفته بیستم این رقابت‌ها در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد .

در جریان این دیدار ، دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و به دلیل نامساعد بودن زمین مسابقه که به خاطر بارندگی های چند روز اخیر شهرستان رشت وضعیت مناسبی نداشت، نتوانستند تمامی توانایی های خود را به نمایش بگذارند و سرانجام با کسب تساوی بدون گل ، هر تیم یک امتیاز کسب کرد .

قضاوت این مسابقه را محمد ملکی با کمک های حمیدرضا کنعانی و مهدی سیفی به عهده داشتند .

پیش از این مسابقه ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب ۳۲ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۲۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشتند .

قرار بود این مسابقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود که به دلیل سفر رییس جمهوری به گیلان که روز چهارشنبه هفته جاری انجام می شود و آماده سازی ورزشگاه شهید عضدی برای سخنرانی دکتر روحانی ، دیدار تیم های داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۲۴ تیم حضور دارند که در دو گروه ۱۲ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .