آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - چهارشنبه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - چهارشنبه

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - چهارشنبه

به گزارش رسانه های ایتالیایی، آرسن ونگر قصد دارد طی چند روز آینده با مدیر برنامه های مائورو ایکاردی نشستی را برگزار کرده تا در مورد انتقال این بازیکن به آرسنال گفتگوهایی را انجام دهند.

یوونتوس برای انتقال پل پوگبا به منچستر یونایتد خواستار مبلغ 100 میلیون پوند شد؛ در صورتی که این مبلغ از سوی منچستر یونایتد پرداخت شود، رکورد بیشترین مبلغ نقل و انتقالات در جهان جابجا خواهد شد.

برد گوژان سنگربان تیم ملی آمریکا قصد دارد به تیم میدلزبورو ملحق شود؛ این دروازه بان می تواند با قراردادی آزاد از تیم آستون ویلا به میدلزبورو بپیوندد.

دوستان نزدیک به ادی هو مربی تیم بورنموث می گویند با وجودی که گفتگوهایی بین این مربی و اتحادیه فوتبال انگلیس انجام شده، اما این مربی قصد فرصت سوزی ندارد و نمی خواهد با پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی بر روی آینده حرفه ای خود ریسک کند.

رافا بنیتس سرمربی نیوکاسل قصد دارد تا لوکاس لیوا را به جمع بازیکنان خود در فصل آینده اضافه کند.

باشگاه منچستر سیتی اخیراً قراردادی با جرونیمو رولی امضاء کرده و قصد دارد این دروازه بان را با قراردادی قرضی به تیم رئال سوسیه داد واگذار کند.

باشگاه اورتون انگلیس قصد دارد تا ویلیام کاروالیو هافبک ملی پوش پرتغالی را با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

باشگاه بارسلونا آمادگی خود برای انتقال آلن هلیلوویچ به هامبورگ آلمان را اعلام کرد. گفته می شود ارزش این قرارداد برای مدت یک سال 10 میلیون یورو خواهد بود.

یوونتوس اعلام کرد به هیچ وجه حاضر نیست لئوناردو بونوچی را از دست بدهد. تیم قهرمان سری آ قصد دارد برای فصل آینده این بازیکن را حفظ کرده و اصلاً حاضر به مذاکره با سایر باشگاهها برای انتقال وی نیست.

باشگاه منچستر سیتی قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش 10 میلیون پوند، آکسفورد هافبک 17 ساله تیم وستهام را به خدمت بگیرد.

باشگاه رئال مادرید قصد دارد با آندره گومز هافبک والنسیا قراردادی قطعی امضا کند؛ بزرگترین مانع بر سر این انتقال مبلغ درخواستی باشگاه والنسیا است. والنسیا برای انتقال هافبک پرتغالی خود درخواست 50 میلیون یورو کرده است.

 

2081