الخلیفی: جدایی کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن منتفی است

الخلیفی: جدایی کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن منتفی است

ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فروش ادینسون کاوانی مهاجم تیمش را منتفی دانست.وی برخلاف شایعات منتشره در رسانه‌ها گفت: همه خبرها در مورد انتقال کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن به تیم دیگر منتفی است.

کاوانی که خود از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته، مدتی است که اعلام شده بود که به منچستریونایتد، یوونتوس یا اتلتیکو مادرید خواهد رفت.ادینسون کاوانی البته در مصاحبه‌های اخیر خود گفت که از نقشی که در ترکیب به او سپردند، راضی نیست.

کاوانی ۲۹ ساله تا کنون برای تیم ملی اروگوئه ۳۶ بازی انجام داده و ۱۰ گل هم به ثمر رسانده است. او با تیم ملی کشورش، به مقام چهارمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ دست یافت. او در آخرین حضورش در سری آ ایتالیا با زدن ۲۹ گل به عنوان آقای گل رقابت‌های سری آ انتخاب شد و پس از سه سال حضور در ناپولی با قراردای ۵ ساله به ارزش ۶۴ میلیون یورو به باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن پیوست. او در فهرست گران‌قیمت‌ترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال جهان در رده چهارم قرار دارد.

گفتنی است که ناصر بن غانم الخلیفی، تنیس‌باز ثروتمند قطری است که حالا ۴۳ ساله است. او رئیس و مدیر اجرائی گروه رسانه‌ای بی‌این است. او ریاست بیش از ۱۰ مرکز مالی- تجاری دیگر را هم دارد.