آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - جمعه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - جمعه

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - جمعه

مقامات باشگاه نیوکاسل اعلام کردند قیمت فروش داریل یانمات مدافع این تیم 10 میلیون پوند است و هر تیمی خواهان جذب این بازیکن است باید این مبلغ را پرداخت کند. واتفورد جدی ترین مشتری یانمات هلندی است.

تیم لستر سیتی قهرمان فصل پیش رقابت های لیگ برتر انگلیس، آخرین پیشنهاد خود برای جذب مایکل کین مدافع تیم برنلی را ارائه کرد. گفته می شود مبلغ پیشنهادی لستر برای خرید این مدافع 23 ساله 15 میلیون پوند است.

از باشگاه میدلزبورو خبر می رسد که این تیم به توافقات نهایی با بورسیا دورتموند دست یافته تا نون سوبوتیچ مدافع این تیم آلمانی را به مبلغ 10 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

باشگاه برنلی امیدوار است لی چانگ یانگ هافبک کریستال پالاس را با قراردادی به ارزش یک میلیون پوند خریداری کند.

جیانلوئیجی دوناروما سنگربان 17 ساله تیم میلان ایتالیا قصد دارد قراردادش را با روسونری تا سال 2019 تمدید کند.

مسئولان باشگاه منچستر سیتی انگلیس قصد دارند تا با ارائه پیشنهاد 20 میلیون پوندی، جاشوا کیمیچ مدافع بایرن مونیخ آلمان را به خدمت بگیرد.

از اولدترافورد خبر می رسد که مسئولان این باشگاه بار دیگر تلاش خود برای جذب رناتو سانچز، هافبک جوان تیم ملی پرتغال، را آغاز کرده اند.

برنلی قصد دارد برای جذب جف هندریک، هافبک ملی پوش ایرلندی تیم دربی کانتی، مبلغ پیشنهادی خود را به 6 و نیم میلیون پوند افزایش دهد.

ساندرلند به احتمال فراوان برای فصل جدید لیگ برتر، یوسف سابالی را با قراردادی قرضی از تیم پاری سن ژرمن به خدمت خواهد گرفت.

بورسیا دورتموند در آستانه توافقات نهایی برای جذب آندره شورله هافبک وولفسبورگ قرار دارد. به علاوه، این باشگاه آلمانی تلاش های خود را آغاز کرده تا بار دیگر ماریو گوتزه را به سیگنال ایدونا پارک بازگرداند.

چلسی در آستانه جذب قطعی انگولو کانته هافبک لستر سیتی و کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی به مبلغ 80 میلیون پوند (مجموع دو قرارداد) قرار دارد.

پس از جدایی بن عطیه از جمع یاران بایرن و پیوستن این بازیکن به یوونتوس، مسئولان تیم آلمانی اقدامات خود برای جذب کالیدو کولیبالی مدافع میانی ناپولی را آغاز کرده اند.

لستر سیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس در پی استخدام عادل رامی مدافع سویا اسپانیاست.

دو باشگاه والنسیا اسپانیا و میلان ایتالیا بر سر جذب جول کمپل مهاجم آرسنال با یکدیگر رقابت دارند.

پس از بازی های درخشان موسا سیسوکو همراه با تیم ملی فرانسه در رقابت های 2016، مسئولان باشگاه بورسیا دورتموند آلمان تمایل خود برای جذب این هافبک از نیوکاسل انگلیس را اعلام کردند.

 

2081